Hoi ik ben Anijs en ben 23 jaar. Ik heb een vraagje. Dec. Spiraal eruit laten halen en twee dagen later volgens planning ongesteld. Tot mei 30 dagen cyclus gehad en ineens 3 dagen later ongesteld dan de planning. Heb ik dan ineens een 33 dagen cyclus of ga ik nu weer verder met de 30 dagen? Ik ben sinds zaterdag/zondag bij vlagen misselijk en dit neemt toe. Had zaterdag een dag gevoelige tepels maar ik twijfel dus of ik zwNger ben want mn borsten voelen nu normaal aan. We 'klussen' wel op de juiste datum alleen was t deze maand dus ook niet duidelijk of ik de 17e of 19e eisprong had. Wanneer moet ik nog een zw test doen? Liefs Anijs 31 jan. Ong 4 dagen lang. 2 maart ong. 4 dagen 1april 4dagen 3 mei 4dagen (2014)(ik snap er niets van)
Goedenavond Anijs, Het is lastig om aan te geven of je nu weer een cyclus van 30 dagen hebt of van 33 dagen. Het kan weleens voorkomen dat je een keer een wat langere cyclus hebt en daarna weer rond de 30 dagen. Ik zou je aanraden de test uitvoeren indien je niet ongesteld wordt en uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad (33 dagen). Dat betekent dat je kan gaan testen rond 4 juni, indien je geen menstruatie krijgt. Succes en ik hoop voor je op een positief resultaat! Groetjes Monique