Maak me een beetje zorgen, ik had de afgelopen dagen behoorlijk last van mn borsten, vooral de randen van mn melkklieren elke keer op een andere plek. Ook mn tepels deden pijn en prikte soms. En ik had veel buikpijn, soms beetje misselijk en beetje duizelig. Sinds gister bij afvegen licht rozebruin slijm dus ik dacht: innestelingsbloeding misschien?? Alleen sinds vanavond heb ik opeens bijna geen klachten meer?? Borsten zijn minder, lijken wel veel zachter dan normaal, maar pijn is bijna weg! Heb ook een aantal uur geen buikpijn meer... Wel dat slijm maar is echt licht, geen tekenen van iets roods... Dames die zwanger zijn geworden die dit ook hebben meegemaakt??? Kan iemand mij geruststellen?????
Ik heb in mijn 2e ronde precies hetzelfde gehad. Pijnlijke borsten en een opgezette buik. Werd op een ochtend wakker, en alle klachten weg. 's Avonds ben ik ongi geworden. Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders is. Succes!
Meestal duidt dat toch op naderende ongie. Ik had dat ook alle rondes en toen ik zwanger bleek bleven de klachten aanhouden en werden steeds heftiger. Maar geen bloed geeft moed dus toch nog even afwachten. Spannend
Bedankt voor jullie rescties, nou ik denk dat jullie gelijk hebben, maar ik hoop het niet. Nog steeds alleen bruinroze, maar wel meer dan gister. Dat zou wel betekenen dat ik na 5 maanden een cyclus van 30 dagen opeens een cyclus van 27 dagen heb, wel raar Vannochend deden mn borsten wel weer pijn bij het lopen en elke keer steken door mn hele buik. We wachten af!!