temperatuur blijft hoog...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pandora, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #1 Pandora, Nov 11, 2010
    Last edited: Nov 11, 2010
    Vandaag is mn NOD...ik heb, naast de afgelopen 1,5 week een hoop vage (zwangerschaps) klachten gehad te hebben ( misselijk, hoofdpijn, moe, maagzuur, duizelig, erg veel steekjes bij mn baarmoedermond ) nu al een paar dagen ongi pijn ( tenminste ik denk dat het ongi pijn is )
    Nou had ik in het begin van de avond wat lichte bloed sliertjes in mn slijm, heel erg weinig maar...maar mn temperatuur blijft hoog ( 37.4 en zo is 'ie al een tijdje ) :(
    als je menstruatie komt, dan zakt je temperatuur toch?

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    ey meisy, ik zou zeggen TESTEN :D:D:D:D

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Soms zakt hij pas als je al ongi bent... heb ik een paar ronden terug ook gehad.
    Ik hoop dat je ongi weg blijft en je snel een mooie posi test in handen hebt :D

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey meissie, Ik had die sensitest toch al gedaan ( wel 2 dagen te vroeg )...hartstikke wit blijft dat hartje..dus gisteren nog een keer gedaan...nog een wit hartje :( maar ook nog geen ongi nu
    dacht dat ik dan misschien vannacht ongi zou worden...niks en mn slijm is weer gewoon helemaal doorzichtig :(
    normaal als ik ongi pijn heb, dan kan ik er donder op zeggen dat ik die nacht erop ongi wordt, daar gaat dan geen dag overheen....maar heb nu al een paar dagen verschrikkelijke krampen, maar er komt helemaal niksssssssssss
    gisterenavond tijdens het werken wel weer duizelig geweest
    dus dacht net toen ik van me werk af kwam, dan maar kruidvat 2 v 5 halen...hoor wel eens wisselende dingen over sensitest...maar kruidvat 2 v 5 ook maar 1 streepje :x

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Hey wat balen zeg....je kan helaas niets anders doen dan het vervelende wachten denk ik :S

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik HAAAAAAAAAAAAT wachten :D :D :D

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    ja verschrikkelijk he...konden we maar even naar binnen gluren ....ook ik zit op het wachtbankje...denk dat ik zondag ga testen met gevoelige test als temp nog steeds hoog is en geen bloed natuurlijk.

8. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oeiiiiiii ook spannend dan :D ik ga voor je duimen meid ;)

9. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    He m80 ! Hier iemand in dezelfde situatie.. Dacht gisteren NOD, maar kan ook heel goed morgen zijn. Net testje gedaan, en lijk een licht streepje te zien. Maar ik juich nog niet, pas als die echt posi is.. Dus ja echt killing dat wachten, maar idd zoland je temp hoog is , houd moed :)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Thanks meis duim ook voor jou :D!!!

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    2,614
    0
    36
    Vraaagje over het temperaturen; ik ben ook sinds vorige week begonnen met testen. Nu weet ik dat je het best altijd op hetzelfde tijdstip kunt testen, maaarr.... ivm mijn werk gaat 2 dagen in de week mijn wekker om kwart voor 6 en de andere dagen wordt ik op verschillende tijden wakker. Nu valt het my op als ik om 6 uur temp, ligt het meestal rond de 36,4 en als ik rond 9 uur temp ligt het rond de 36,7.
    Komt dit echt door de wisselende tijden? Hoe doen jullie dit?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    ja dat kan, je kan dan bv je wekker altijd zetten om 5.45 uur tempen en even op een papiertje op je nachtkastje temp opschrijven en dan weer verder slapen....zolang je maar probeert een beetje zelfde slaapuren te maken zonder uit bed te stappen. Is dat een optie?

13. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tempen op precies dezelfde tijd is bij mij ook niet echt een optie...werk onregelmatig, ook nachtdiensten....wekker zetten als ik vrij ben is geen optie omdat ik daarna niet meer slaap dan en da's niet zo fijn als ik een nachtdienst heb :D

@charissa; even een vraagje...je baarmoedermond hoe voelt die aan net voor je menstruatie????

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Nou ik ben daarmee pas begonnen toen ik al ongi was, maar dan is mijn baarmoedermond heel laag en nu nog midden tot hoog, vertel is dat goed of slecht?????

15. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    bij mij ook midden tot hoog....ik vroeg het me af omdat er nog steeds geen ongi te bekennen is :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    hahaha nou dan ga ik ff zoeken :p...ik hou van de zoekfunctie :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    ik vond dit..

Zwanger zijn en je baarmoedermond
    Een veel gestelde vraag van vrouwen die zwanger willen worden is: Hoe voelt mijn baarmoedermond als ik zwanger ben? Hier proberen wij antwoord op te geven. Onder invloed van hormonen gaat jouw lichaam meer bloed aanmaken. Jouw baarmoedermond raakt hierdoor meer doorbloed. Om deze reden krijgt jouw baarmoedermond en jouw schaamlippen een wat meer blauwere kleur. Doordat jouw baarmoedermond meer doorbloed is, en hierdoor groter groeit, komt het wel eens voor dat er een adertje springt of erosie van de baarmoedermond stuk gaat, en dat je hierdoor een klein beetje bloed verliest. Je baarmoedermond voelt gedurende de zwangerschap zo hard aan als het puntje van je neus. Heel oneerbiedig noemt men dit een 'varkenssnoetje'. Voor de bevalling wordt je baarmoedermond zachter en weker en als hij helemaal rijp is, voelt hij zo zacht aan als ontspannen lippen. Bij een eerste zwangerschap is de baarmoedermond meestal goed gesloten. Bij een volgende zwangerschap komt het veel voor dat de baarmoedermond niet meer geheel gesloten is. Dit is geen probleem. De slijmprop in de baarmoederhals sluit de baarmoeder goed af, waardoor bacteriën niet makkelijk in de baarmoeder kunnen komen. Wel moet je altijd voorzichtig zijn met het voelen aan de baarmoedermond, en je handen van te voren goed wassen, en zorgen dat je nagels niet lang en scherp zijn.

ik heb dus ook dat het medium/firm aanvoelt nu zoals bij niet vruchtbaar, maar de hoogte wordt hier dus niet benoemd helaas even verder googlen ;)

18. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    moet ik nou met een spiegel voor mn doos kijken of ik blauwe lippen heb? :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    whahahahaha ik kan ze wel mooie blauwe lippenstift opdoen hahaha o jee we gaan weer de kant op van een eerder topic ;) :p

Maar ik heb nog even verder gekeken en het is weer bij iedereen anders en kan niets zeggen over of je zwanger bent of niet helaas.

20. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zal straks wel eens even aan mn schatje vragen als 'ie thuis komt "kijk eens even naar mn doos, heb ik blauwe lippen"
    hij kijkt me dan vast aan of ik van mars kom ( nee mannen komen van mars schatje :D )

maar dat bloed kan daar ook van komen eventueel dusssssss
    of wat ik vandaag dacht...soms kan er ook wel een beetje bloed in een vent zn kwakje zitten...dan kwam 'ie uit zn tenen zeg maar :D misschien zag ik gisteren dan wel het verkeerde slijm :D

Share This Page