Lang niet alle vrouwen voelen dat, ik voel dat niet maar andere vrouwen weer wel, er zijn tal van topics die daar over gaan,
dankjewel blackrose ik zal even kijken of ik er wat over kan vinden. hoe is jullie weekend geweest? ik en vriendlief zijn gister lekker gaan skaten in skateland (een hobby van ons zo kennen we elkaar ook)
nee sorry.. Ik weet het ook niet. Alleen dat je met testen van kruitvat 5v2 vroeg kan testen maar volgens mij is CB pas vanaf je nod te gebruiken. Succes
ik heb zelf een topic aan gemaakt hopen dat ik daar wat van opsteek onder de naam' hebben jullie tips voor mij'. hoop dat ik hem goed geplaatst heb ben namelijk pas een weekje op dit forum. en doe alles via mijn telefoon.
Hey shy, Ik weet niet hoeveel dames hun eisprong voelen. Ik voelde hem voor mijn spiraal niet, met mijn spiraal voelde ik hem wel. Dat waren wat steekjes meestal links en wat zeuremd gevoel in mn zij. Nu de eerste keer na mijn spiraal voelde ik hem wat heftiger. Echt krampen en steken in mn zij en veel afscheiding rekbaar tot wel meer als 2 centimeter. Even een update van mijn kant. Nog steeds geen ong en mn borsten worden echt steeds gevoeliger tot aan het zere toe zelfs. Blackrose succes morgen zal aan je denken!!
Ik heb er nooit op gelet of ik mijn eisprong voel. Misschien voel ik em wel maar niet aan gedacht dat t mn eisprong is.
Rosalyn wanneer ga jij weer testen? Ik ga eerst morgen ochtend een thuis test doen en als die negatief is ga ik bloed prikken (hopelijk is die positief zodat ik niet naar het ziekenhuis hoef om te laten prikken) heb nog geen ongi of zwangerschap symptomen maarja dat hoeft ook niet zeggen veel vrouwen
Ik had vanmorgen helaas een negatieve test in mn handen. Maar ik zit nu nog 6 dagen voor mn NOD dus zekerheid heb ik nog steeds niet. Jij Blackrose??
Hey blackrose, ik heb nu vorige week maandag volgens mij voor het laatste getest. Ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag want heb geen zin in weer een negatieve test. Heel veel succes en laat even weten hoe t is gegaan. Groetjes Rosalyn
Nou ben net klaar in het ziekenhuis met het bloedprikken, Vanmorgen thuis test gedaan die was negatief, Moet nu wachten tot de uitslag van de bloed test er is, En mocht die negatief zijn dan kan ik morgen me door verwijs brief ophalen voor de gyn, hopelijk zijn ze snel vandaag en kan ik vandaag de test uitslag al horen
Jeetje, wat is het vrouwen lichaam soms toch vervelend.. Viel het prikken een beetje mee? Niet dat er iemand zat die eerst 6 keer mis prikt voor ze een ader te pakken heeft . Hopelijk heb je vandaag al meer informatie. Ik zit er ook aan te denken om de dokter te bellen of ik mag gaan laten prikken want ik wordt moe van de testen die wit blijven of buiten de tijd ineens een lijn geven. Een bloedtest geeft toch wat meer duidelijkheid..
Nou laat ik het zo zeggen, ik denk dat deze prikker een hooivork nodig heeft om bij het avond eten der boontjes te kunnen oppakken, oftewel: deze vrouw was erg slecht met prikken, Ja als ik jou was gewoon bellen en vragen om een lab formulier dan weet je teminste waar je aan toe bent
Net gebeld en tuurlijk tussen 12 en 2 is de huisarts niet te bereiken.. Dus word vanmiddag maar bellen dan. Ga zo wel even naar het winkelcentrum om toch nog een test in huis te halen. En wat lekker want heb enorm trek in iets vets hihi. Gelukkig de rest van de week druk en van het weekend ook nog dus de tijd naar 14 februari en de afspraak naar de gyn zal wel snel gaan.
he meiden vraagje wat zouden jullie hier van denken,, vanmmorgen om 7 uur klein drupje bloed verloren daar na verloor ik veel slijm was beetje zalm kleurig nu is die weer wit achtig.. zit op cyclus dag 28 wat denken jullie?
Hey sammii, Zelf geen ervaring mee. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad. Zou eventueel een late innesteling kunnen zijn of je wordt nu of morgen ongesteld. Hoevel dagen is norma je cyclus anders zou je een testje kunnen doen morgen ochtend. Groetjes Rosalyn
Heb de huisarts gebeld, me hsg zit net als vorige week nog steeds op 2, dus ben niet zwanger, morgen kan ik een brief ophalen voor doorverwijzing naar de gyn Kan zeggen dat ik me nu nog onzekerder voel, want wat zal er nu dan wel aan de hand zijn? me ha zegt dat het niet het ontpillen kan zijn want dan had ik ook andere klachten moeten hebben en die heb ik niet
awh blackrose dat is balen zeg. ik had zo gehoopt dat er positief nieuws uit kwam! echt ik vind het rot voor je ik hoop dat je ongi snel doorbreekt zodat je in ieder geval verder kunt. ik hoop echt voor je dat er niks ergs aan de hand is.: ( ik wil zo graag dat iedereen hier positief nieuws krijgt.
nou sammii ik hoop dat jij goed nieuws kan brengen? heb je kwaaltjes van menstruatie klachten of misschien symptonen van zwangerschap!? ik ik hoop voor je dat het raak is ik duim voor je meid