haai dankje voor je reactie, ik weet me cyclus niet zit aan de clomid voor eerst. 22e jan posi ovulatie test. 23e voelde ik me eisprong. 29e bloed geprik en de 31 gehoord dat me eitje is gesprongen. ik zit nu op cyclus dag 28 dus ja wie weet..
naja heb krampjes af en toe.. en verder ook niet.. heb verder geen kwaaltjes.. dus ja zou ook echt niet weten..
ik hoop het beste voor je! en ik heb een vraagje. wat doet foliumzuur allemaal voor goeds voor de kleine? ook voodat hij/zij in de maak is en tijdens de zwangerschap? en tot wanneer moet je die door slikken (ik ga zowiezo slikken hoor) maar wat zou er kunnen gebeuren als je het niet doet.
Hey dames, Hier ook slecht nieuws. Wist niet of ik al verteld had dat mijn vriend naar de urolog moest en dergelijke. Vandaag hebben ze een scan gemaakt van zijn zak omdat hij wat bobbeltjes voelde. Nou de uitslag was positief omdat het niets kwaadsaardig is wat daarna kwam was wel even schrikken.. het zijn een soort van spatadertjes en de kans is er dat hij niet vruchtbaar is of er onbruchtbaar van wordt . heel moeilijk om dat te horen te krijgen als je net besloten heb ervoor te gaan. Baal als ern stekker
@Blackrose- wat vervelend en jammer zeg !!!! mij is ook verteld dat het uitblijven van de bloeding (ongi) niet meteen een teken van zwangerschap is maar soms ook het gevolg van de Progestan (de vaginale tabletten) bijwerking daarvan kan zijn. @water27- bedankt, kheb ze inhuis gehaald die kruitvat testen 2 voor 5 maar durf niet meer te testen na vanmorgen en moet ook wachten van me dokter. @Samii- ik heb het ook gehad meit, alleen geen witte afscheiding of slijmverlies.. 1 maal heel licht bloedverlies ook vanmorgen om 7.00 uur. ik heb indd ook last van krampjes / steekjes @Shygirl - Het is belangrijk dat je bij de bevruchting al minimaal 4 weken foliumzuur heb geslikt. je kunt daarom het beste met foliumzuur beginnen vanaf het moment dat je zwanger wil worden worden. Bijvoorbeeld wanneer je stopt met de pil. Lukt het niet om direct zwanger te worden? moet je gewoon foliumzuur blijven slikken. je kunt deze vitamine zonder problemen maandenlang blijven slikken. Na 10 weken zwangerschap is extra foliumzuur niet meer nodig voor het ongeboren kind. Dit is 10 weken na de eerste dag van uw laatste menstruatie. Tijdens de eerste weken van de zwangerschap groeit bij het ongeboren kind het centrale zenuwstelsel. Hieruit ontstaan later de hersenen en het ruggenmerg van het kind. In deze periode van de zwangerschap heeft uw lichaam extra veel foliumzuur nodig. Door te weinig foliumzuur kan het kind bijvoorbeeld geboren worden met een open ruggetje. Kinderen met een open ruggetje kunnen ernstig gehandicapt zijn. Extra foliumzuur is dus hard nodig aan het begin van de zwangerschap. Slik het daarom vóór en aan het begin van de zwangerschap. Slik elke dag een tablet van 0,4 of 0,5 milligram foliumzuur. Foliumzuur is zonder recept verkrijgbaar bij drogist of apotheek. Je kunt ook multivitaminen voor zwangere vrouwen gebruiken. Hierin zit ook foliumzuur. Controleer altijd op de verpakking of een tablet de juiste hoeveelheid foliumzuur bevat. Multivitaminen zijn zonder recept verkrijgbaar bij een drogist of apotheek. Zelf gebruik ik ''zwanger worden'' capsules van ETOS !! hier zit ook foliumzuur in. @rosalyn- indd wat kut zeg !!! ze kunnen hopelijk toch wel iets eraan doen he? sterkte meit!!! Nou, ik zit zelf nog steeds in mijn 2e wachtweek van mijn 1ste IVF-behandeling.... vanmorgen om 07.00 uur schrok ik me rot ik had een heel klein beetje vaginaal bloedverlies.... dit was het enige moment van de dag dat ik dit heb gekregen tot nu toe. Ik heb gebeld naar de dienstdoende arts.. ze zeiden niks voor mij te kunnen doen. ik moet gwn door gaan met de 3x2 tabl. progestan.. ik mag daar absoluut niet mee stoppen en moet gwn afwachten tot aanstaande woensdag. omdat dit geen officele teken is van menstruatie!!! __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Even licht vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
is er iemand hier met wel goed nieuws word hier verdrietig van. ik gun jullie het zo erg. en ik word bang dat zoiets mij en vriendlief ook overkomt ik zou helemaal gek worden als ik of mijn vriend onvruchtbaar zou zijn! ik ben nu zo bang. (binnenkort is het manlief we zijn verloofd)
@ Shygirl - Ik zit zelf ook in onzekerheid, ik weet ook niet zo goed wat ik wel en niet moet doen, dan zegt de arts testen! dan weer niet! dan heb ik zelf eens te vroeg getest dan moet ik weer afwachten.. nou ineens een beetje bloedverlies... gehad.. en kmoet nog 2 dgn wachten het lijkt zoo langzaam te gaan ineens kword knettergek ervan!!! __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Even licht vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
Nu moeten we afwachten tot de 26e want dan hebben we een afspraak bij de uroloog. Daar hebben we nog wat onderzoeken voor zijn prostaat. En dan maar kijken of er ook een zaadkwaliteitstest gedaan kan worden. Maar tos inderdaad wel even een klap in t gezicht
jeetje eigenlijk mag ik niet klagen maar word ook knetter gek van mezelf. de gedachte dat het kan zijn dat het nooit lukt spookt door mijn hoofd. mijn kinderwens is zo groot en heb altijd al weinig geduld gehad. ik wil het zo graag en vriendlief ook. we worden helemaal gek. ik wil zo graag zwanger zijn en ons kleintje kunnen knuffelen en liefde geven. ik denk 24/7 aan mijn kinderwens en me vriend is er ook veel mee bezig vannochtend moest ik ineens huilen omdat het nog niet raak was en vriendlief stond ook met tranen in zn ogen lagen we in bed een potje te huilen. en ik zie vriendlief niet vaak huilen. iemand tips om met een teleurstelling om te gaan. we hebben steeds teveel hoop en is de klap van toch ongi worden of een negatieve test zo hard.
ahwh meiden ik heb de liefste tante ooit. ik ben zelf niet echt gelovig maar mijn tante wel ze is de 90 al voorbij en heeft in 2012 haar zoon verloren en 2weken daarna haar man! omdat ik bang ben dat ze misschien niet meer mee gaat maken dat ik een kindje krijg heb ik het haar verteld dat ik en vriendlief ermee bezig zijn ik sprak haar net via skype. ze woont in australie. voor de rest van me familie word het een verrassing als ik eenmaal zwanger ben ze vragen al regelmatig of wwe ermee bezig zijn. maar heb verteld ook over dat ik op dit forum zit en dat hét jullie ook nog niet gelukt is. ze bid voor ons dat het snel raak is! ook voor jullie dus. ze heeft een groot hart ze wilt echt voor iedereen het beste. das toch lief
@Shygirl: Wat lief van jou oma. Bedankt d'r maar. En het enige wat je kan doen is het toch een klein beetje los te laten..........En ja dat is heeeeeeeeeeel erg moeilijk. Echt heel erg moeilijk. Bij de eerste ook eigenlijk te veel mee bezig geweest. En nu we voor een brusje gaan lijk ik er veel relaxter in te gaan. Tenminste nu nog..........Dikke knuf meid. @Rosalyn. Wat een rot nieuws zeg. Nu maar hopen dat ie nog wel vruchtbaar is. Al is het verminderd vruchtbaar ook dan kan je al dan niet spontaan zwanger worden. Ook een dikke knuf voor jou!!!
@Blackbarbie: Ook voor jou spannende dagen dus. Ik hoop dat dat drupje bloed iets onschuldigs was en dat je van de week gewoon een knaltest in handen hebt. @Blackrose: Balen van de negatieve bloedtest. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht en weet je snel meer. Owja ik weet niet meer wie het vroeg Maar het is idd verstandig om al foliumzuur te slikken Of een multivitamine waar foliumzuur inzit. Ik zelf slik puur mamma van vsm omdat die in verhouding goedkoper is dan BV etos eigenmerk. Verder voor iedereen een dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!
ik zal haar zeker bedanken ik hoop dat het geluk brengt voor ons allen. weet iemand hoe duur zon ovu test is? en ik heb het nog nooit gebruikt dus misschien beetje uitleg hoe het werkt wat je ziet enzo en of je diezelfde ovu test vaker :kan gebruiken? dan begin ik er volgende cyclus mee. als het deze ronde niet raak is
Blackbarbie, sjonge je heb zelfs als mij.. bijna dan. ik verloor om 7 uur klein bloed drupje en daarna alleen maar slijm eerst was die beetje zalm kleur en daarna weer wit. heb verder ook niks verloren ik heb 23 a 24 jan een eisprong gehad dus ik mag ook 6 a 7 feb testen. we zitten in zelfde schuitje. ppff wat duurt wachten lang.. ik voel niks en merk ook niks:S
Shy girl Ik heb ovulatietesten van Zwanger en kids. De dipsticks. Die zijn voor eenmalig gebruik, ze waren niet duur, maar weet niet meer precies hoe veel. kijk even op Aanbiedingen zwanger worden - Zwanger & Kids Je hebt ze geloof ik ook van Clearblue die je wel vaker kan gebruiken, maar dan in de zin van dat je een smiley ziet op je 2 vruchtbaarste dagen, maar dan moet je wel voor elk gebruik de dipstick in de clearblue vervangen. Hoe precies weet ik ook niet, want ik heb er geen ervaring mee. Maar als je vaker moet testen dan gaat het aardig in de papieren lopen dus zet niet te hoog in. De afgelopen ronde was voor mij trouwens de eerste met ovutests dus ik moet nog afwachten of het 'vruchtbaar' is geweest. (even een woordgrapje tussendoor). Succes ermee!
oké bedankt. ik ga vandaag even een kijkje nemen op de site als ik tijd heb. ik ben wel deze cyclus gestart met tempen. ben eigenlijk op dag 2begonnen aangezien ik 31jan in de avond ongi werd.1februari voor eerst getempt. is dit telaat begonnen ik doe het altijd gelijk nadat ik wakker word van me wekker om half7. maar temperaturen verschillen een beetje steeds. 36.6 36.4 36.5. is dit normaal en welke temp kan ik ongeveer verwachten op me eisprong ? liefs xx
Dames, Even een reactie op het onderwerp... Ik heb gisteren positief getest... 10 DPO. Was gisteren 3w2d zwanger
Mietie gefeliciteerd ! Ik ga straks weer testen halen, morgenochtend toch maar weer aan een test wagen. . Succes iedereen