Ooo! Blackrose wat geweldig!! En nog een duidelijke streep ook! Ben heeeeeeeeel benieuwd wat de gyn je gaat vertellen maandag
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar, zit nu bij de fysio ivm me schouder maar ik ga straks ff nieuwe test halen en dan morgen weer testen, ja op de foto ligt de test op zijn kop, die hele donkere streep is de controle of de test het doed die lichtste zegt dus dat ik zwanger ben, snap alleen echt niet dat me andere testen zelfs de bloed test negatief waren
Hoi! Ja dat had ik wel door hoor dat hij op de kop lag haha. Maar dan nog is die streep duidelijk, je hoeft er iig niet voor te turen. Misschien heb je je eisprong toch later gehad? En had je pas een paar dagen terug je NOD? Of misschien moet je NOD nog komen?? Wat ik ook wel eens gelezen heb is dat weinig aanmaak van hcg ook een bbz kan betekenen... Maar dat hoop ik niet voor je! Je kunt denk ik niet anders dan afwachten! Waarom haal je niet de digitale van cb?
Omdat ik zelf die test niet kon geloven had ik dat er maar ff bij gezet, heb nog ff van de kaart zeg maar, ben nu klaar bij de fysio en ga ff nieuwe testen halen
Jaa spannend!!! Heb je een cb gehaald? Daarop kan je zien hoeveel weken. Dan weet je meteen wanneer je eisprong is geweest zoals meliszy al zei. Beetje gek misschien maar die heb ik er bij gekocht voor als het bij mij een keer raak mag zijn. altijd handig
@blackrose wat geweldig nieuws meitt, alvast een voorzichtige felicitatie -xx- je gevoel was tog goed zegg !!!!
Blackrose!!!!!!!! JEEEEEEJJJ Ik zat in de bus terwijl ik het las en meost er gewoon van lachen!! Nu ben ik thuis dus ken ik even reageren. Ik zou als ik jou was even lezen in de vage testen topic. Want dan zal je zien dat dit echt zeker te weten geen vage of tuurstreeptest is want van een kilometerafstand zie ik een tweede streep. Owh ben zou blij voor je, zo spannend morgen. Zou als ik jou was toch wel even naar je HA bellen. Kijken wat ze zegt misschien mag je toch nog terug komen voor je bloedtest Hihi spannend ken haast niet wachten tot morgen om je berichtje te lezen. Hier trouwens nog niet en dag 52 wel het gevoel van mn borsten nog steeds, vanmorgen met opstaan kotsmisselijk en het gevoel dat ik opgeblazen ben. Maar voor alsnog allemaal ook tekenen van een ongesteldheid.
ik zie de tweede streep goed hoor blackrose ik denk dat het raak is. hopen dat je morgen de 100%zekerheid krijgt en hij weer positief is! liefs! x
Nou ben weer thuis heb 2v5 euro test gehaald en een cb, Als morgen en zaterdag me 2 voor 5 positief blijven ga ik zondag die cb doen, Jullie zullen je wel afvragen waarom zoveel nou dat doe ik omdat alle testen van afgelopen week negatief waren en ik het zeker wil weten voor ik zo'n dure test als cb ga gebruiken
Haha duidelijk want die cb testen zijn een dief in je portomonnee! En is toch het leukste om er 3+ op te zien staan dan 1-2 weken dus rustiig aan hij zal niet weglopen. Wat leuk allemaal, je manlief al ingelicht? :-D
ik duim voor je blackrose! mogen de testen knallers worden en als je echt zwanger ben duim ik voor je op een gezonde baby die lekker blijft zitten komende 9maanden en er gezond en volgroeit uitkomt
beter nog me vriend wist het eerder dan ik ik had getest en zag alleen die test/controle streep en vervolgens van de wc weg gegaan, maar vriend lief moest heel nodig dus die ging snel naar de wc voor ik de test kon pakken om weg te gooien. toen me vriend van de wc kwam met die test in zijn hand vroeg hij geld een lichte streep ook waarop ik zij nou net stond er niets dus je zal wel spoken zien. vervolgens zelf nog is goed gekeken en idd toen zag ik die 2de streep ook hahaha net die test ff in een la gelegd zodat onverwachts bezoek uhm niet ziet liggen, maar toen ik uhm vast had was die streep al zo donker als de controle streep MAAR daar mag ik niet van uit gaan want die is ouder dan 5 min zeg ik dan maar, ben best wel blij maar ook nog erg sceptisch gezien me testen van de afgelopen weken. allemaal spannend dus
*Breekt ff in* Zie toch echt een streep meid! Mijn lichte streepje wordt in april 2 ! Succes en alvast een kleine proficiat!
ik zat vandaaf in de bus naar mn werk! en ik zag allemaal grijze wolken en er zat een roze achtige wolk tussen. foto van gemaakt. ik ben af en toe een klein beetje bijgelovig haha misschien is het wel raak deze maand! hoe zet ik fotos op forum vanaf mobiel?
Ja dat zeker, wil het van de daken schreeuwen maar dat kan niet, nog niet haha, hou het stil tot ik 12 weken ben dan pas mogen andere in me omgeving het weten