Hey dames, Ik vanmiddag gebeld en mocht het formulier voor bloedprikken halen. Dus ik na mn werk om half 5 als een speer racen naar de ha en vijf voor vijf was ik er (nog geen halve kilometer van mn werk) daar nog net mijn formulier kunnen krijgen. Alleen ga ik met plassen en je raad het nooit... bij het afvegen wat rose druppels... zou het dan toch door gaan zetten? Of is t iets anders... we wachten nog even af, geen krampen, geen hoofdpijn.
Hey Blackrose wat zie ik nu..........................een positieve test!!!!! Een voorzichtige felicitatie en dat al je andere testen er ook zou uit mogen zien.
Ja hoop het ook, wou dat het al maandag was, dan naar de gyn en dan hoop ik te horen dat alles goed is
Oooh shit! Laten we maar gewoon hopen dat het door je zwangerschap komt en dat je baarmoedermond goed doorbloed is nu! Ik duim voor je!
Ik hoop egt dat je snel duidelijkheid heb, zou echt rot voor je vinden als je ongesteldheid komt maar mocht het komen dan weet je iedergeval waar je aan toe bent
Hey dames, Ik mag morgen ochtend gaan prikken tussen 8 en 10 alleen de uitslag is pas maandag bekend dan. Maar denk dat het niet nodig is omdat het volgens mij wel doorzet nu, naar helder rood bloed. Even morgen ochtend aankijken want de ochtenden zijn meestal bij mijn menstruatie het ergste. Nu lekker naar bed want ben me een partij moe. Maar vreemde is dat ik nergens last van heb geen hoofdpijn geen krampen en geen normale menstruatie klachten als voorheen. Dus als het mijn menstruatie is dan ben ik wel blij haha dat ik totaal nergens last van heb (even afkloppen...) Morgen wel je test showen he Blackrose
ja zal ik doen, denk dat ik morgen vroeg wakker ben, al hoop ik uit te kunnen slapen, Zal zodra ik wat weet het gelijk posten maar de foto komt dan misschien iets later dan dat bericht (zit vaak via me telefoon online, weet niet of je via de telefoon fotos hier erop kan zetten)
Haha oeps, mijn laatste opmerking mag vergeten worden, ik dacht dat blackrose bloed had bij het afvegen!! Ik weet jouw situatie niet rosalyn, maar ik hoop natuurlijk wel voor jou dat het snel raak is!!
Goede avond dames, Ik heb een rotdag achter de rug... mijn afscheiding werd steeds erger.. toch maar naar het ZH gebeld, omdat er wat rood bloed bij zat, ik had geen pijnklachten niks!!! maar moest toch komen....er werd een zwangerschapstest afgenomen via mijn urine deze was twijfel-achtig... mijn HCG werd weer geprikt (spoed). hijs gedaalt naar 25 mIU/ml... dit betekend voor mij een mislukte zwangerschap... helaas een miskraam... ik verlies nu nog steeds bruin/rood bloed met stolsels.. ik moet stoppen met de vaginale bolletjes (progestan). En moet aanstaande woensdag omdat de IVF-poging mislukt is voor een afspraak voor een evaluatiegesprek met de arts. Tijdens dit gesprek wordt ik voorbereidt voor de behandeling met de ingevroren embryos. Het evaluatiegesprek wordt dan gelijk mijn startgesprek. Ik mag dus ook op ROOD!!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste IVF-poging Mislukt - Miskraam. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 7 febr. 2013 - Bruin/rood bloedverlies SPOED HCG 25 mIU/ml. (Miskraam). *13 febr.2013 -Evaluatiegesprek,Startgesprek,Voorbereiden voor de behandeling met de ingevroren embryos.
nee ik had dat niet dat was rosalyn, heb me vriend al aangeboden om voor de komende tijd me borsten over te nemen maar daar dankte hij vriendelijk voor hahahaha. oftewel de pijn in me borsten is al iets erger dan vanmorgen me vriend is fet lief voor me vandaag (is hij altijd hoor) maar vandaag extra lief, morgen dus weer testen, dan is alleen vriend lief niet thuis dus die zal het via de telefoon van me moeten horen ben benieuwd of ik het volhoud om het voor me te houden want ik wil het pas tegen vrienden en familie vermelden als ik 12 weken ben, maarja eerst maar de komende dagen positiefe testen houden en maandag een goeie uitslag bij de gyn.
Nou daar zit je dan 6 uur smorgens al klaar wakker en honds beroerd op de bank, Heb net weer een test gedaan en die was wederom positief Ik zet geen foto neer want de test ziet er precies het zelfde uit als die van gister, Wat wel leuk is, is dat de test van gister op dit moment echt een knallende test geworden is, Vind het nog onwerkelijk om te geloven, heb erg veel zin in maandag hopelijk keuren we dan goed nieuws dat alles goed is en op de juiste plek zit
dan durf ik je nu wel te feliciteren blackrose! gefeliciteerd meid. ik duim voor je dat alles goed zit
Goedemorgen dames, Nou mijn ongesteldheid is doorgezet. Maar welke dag moet ik nu als dag 1 nemen vamdaag of gisteren. Hopen op een normale ccyclus in ronde twee.
Wanneer is het echt gaan lopen zeg maar? ik zou als ik jou was daar van uit gaan, Succes in je aankomende ronde,
Nou ja gisteren rond avond eten wat druppels met afvegen en toen ik ging douchen zater er wat druppels in het inlegkruisje, en toen ik vanmorgen wakker werd was het gewoon normaal voor mij in de ochtend. Ik denk dat ik vandaag aanhoudt, gisteren was meer oudbloed. Ben vanaf vandaag ook begonnen met tempen. vond wel dat mijn temp wat hoog was met wakker worden, 36,9. Heb na het verwijderen van de spiraal ook heel even getemperatuurd en dat was elke keer rond de 36,2. Nou ga wel vol goede hoop de tweede ronde in en weet nu dat mijn lichaam ondanks het lange wachten toch zijn werk weer doet. Mijn vriend was er ook heel blij mee, stuurde van morgen een te lief berichtje. Nou nu lekker op de bank met de kruik want de buikpijn is wel wat erger als gisteren geworden. Heerlijk lekker niksen vandaag en manlief lekker alles laten doen als hij straks uit zn werk is
@water27 Ik las in een ander topic dat je cb ovulatietest gebruikt, hoe bevalt hij tot nu toe. Zit er ook aan te denken om deze cyclus te beginnen met tempen en ovulatie testen. Had al op cb.nl gekeken en vind het wel een duidelijke test geen streepjes kijken
waarom zou je niet de wat goedkopere gebruiken die zullen toch net zo goed zijn? het word straks allemaal al duur genoeg denk ik zo. pff wat duurt me dag lang zeg nu ik al om 6 uur klaar wakker op de bank zat
Welke zou jij adviseren blackrose, vindt die streepjes turen zo vervelend hihi. Had gekeken op internet voor van die normale dipsticks waren er 20 voor 15, 00. Dat os bijna 4 keer goedkoper als de cb.