Nou hier nog steeds geen ongesteldheid, vandaag dag 37 van me cyclus, Vanmorgen getest en helaas nog steeds negatief getest, Snap er dus geen ene ..... Van
Heb vanmorgen ook gebeld, alleen me ha zegt dat het wel is voorkomt dat je een ongesteldheid kan overslaan, zodra ik 14 dagen overtijd ben mag ik weer opbellen om een bloed test te laten doen, dus moet wachten en als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik de ga bellen voor die bloedtest Ik denk dat ik zelf zaterdag of zondag nog een thuis test ga doen, Word erg onzeker ervan dat ik nog steeds niet ongesteld ben
Ja natuurlijk wordt je daar onzeker van ... Zou ik ook zijn. Het is ook raar want je bent niet zwanger en niet ongesteld.. Wat is het dan? Of je hcg waarde is nog heel laag.? Hoor je ook wel eens. Ik hoop voor je dat dat t is en dat je van het weekend positief test!! Sterkte komende dagen
Nou hier nog steeds geen ongesteldheid vandaag dus alweer dag 38 van me cyclus Echt super lief hoe jullie reageren en mee leven
Hey dames Hier ook dag 39 intussen. Vamdaag beetje een raar gevoel in mn buik. Elke keer kleine steekjes aan de linkerkant, niet pijnlijk ofso. Wat gaat de tijd langzaam...
Hey dames. Hier onderhand dag ff tellen... 41 en nog geen ongesteldheid.... Wel erge hoofdpijnen net als wanner mijn ongesteldheid moet komen... Laten we hopen dat hij snel doorzet
Nou hier ook nog steeds geen ongesteldheid, heb een super druk weekend gehad dus heb er eindelijk 2 dagen totaal niet aan gedacht, als ik dat morgen ochtend nog niet ben ga ik weer testen, als die negatief is mag ik van me ha een lab formulier ophalen om bloed te gaan prikken, hopelijk morgen gewoon een positiefe test Vandaag trouwens dag 41 van me cyclus
Ik breek ff in.................. @Rosalyn ik denk als ik je lijstje zo zie dat je 15/17 je eisprong hebt gehad. dus dan zou je NOD eind januari zijn. @ Iedereen dat je je niet zwanger voelt en je het bent kan heel goed. Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook geen kwaaltjes in het begin!
Wil je dat echt weten..........................anderhalf jaar. We stonden aan het begin van de mmm. Zwemmers waren niet top en hadden een doorverwijzing naar de uroloog. Toen had ik er ff geen zin meer in en zei bij de ha "geef mijn portie maar aan fikkie" maar toen was ik dus al zwanger alleen wist ik het nog niet.