Een vraagje; 28-01 had ik een positieve ovulatietest. Met een cyclus van 30 dagen zou ik 11-02 ongesteld moeten worden als ik niet zwanger ben. Maar ik heb sterk het vermoeden dat ik wel zwanger ben door verschillende symptomen. Wie kan mij vertellen vanaf wanneer ik t vroegst kan testen? Ben zo benieuwd!!!
Hallo, is spannend he? Wachten is dan altijd moeilijk. Ik zou zowieso niet eerder testen als op 10 dpo, je zit nu als ik t goed heb op 8 dpo. Dus as zondag. Dan zit je 4 dgn vr je Nod. Succes met wachten! En laat je t weten?
28-1 posi ovu is uiterlijk 30-1 je eisprong en dan zit je nu op 6 dpo. Ik zou pas over minimaal 4 dagen gaan testen. Een gemiddelde innesteling is tussen 5-10 dpo. Pas een aantal dagen daarna komt hcg vrij in je urine. Welke symptonen heb je nu waardoor je zo zeker weet zwanger te zijn?? 6 dpo is wel vroeg voor hcg symptonen.
je eitje springt binnen 24-48 uur na de positieve ovulatietest. Dus 29 of 30 januari. Ik zou voor de zekerheid om teleurstellingen te voorkomen uitgaan van een luteale fase van 14 dagen. Je NOD is dan 13 februari. Ik zou niet vroeger testen dan 10 DPO dat is al heel erg vroeg namelijk. Dat zou voor jou dan 9 februari zijn
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me precies zo; gevoelige borsten, donkere tepels, 'onderbuikgevoel', zweten, steken in buik, lage rugpijn, af en toe vlagen van misselijkheid... Al met al best spannend ja. Mijn vorige zwangerschap was een HG zwangerschap en was ik ook al snel misselijk en beroerd... Morgen of maandag maar eens een testje wagen, vind het echt megaspannend!!!
nou ik heb n test gedaan, de kv early maar geen plus. .. we wachten weer twee dagen en dan probeer ik t nog eens. mijn vorige zwangerschap en keizersnede gehad en nu voel ik echt al die spieren trekken als ik beweeg. is dat normaal? ik ben echt zo benieuwd! en ongeduldig
Hihi we lopen precies gelijk op! Ik heb ook een positieve ovu gehad op de 28e en ook een cyclus van 30 dagen. Ik wacht tot woensdagen testen. Spannend!! Hopelijk voor beide raak!
Ik heb ook rond de 28e mn eisprong gehad. Ik vermoed de 30e, als ik de steken moest geloven. Ik test Donderdag. Spannend!
Ik zou iets meer tijd nemen voordat je de volgende test gaat doen. In ieder geval wachten tot je NOD. Ik had afgelopen maand getest op mijn NOD, met een CB digital (die je volgens de beschrijving tot 4 dagen voor je NOD al kan gebruiken) en die gaf aan niet zwanger. Menstruatie bleef uit dus 6 dagen later toch weer een testen gehaald (gelijk de kruidvat 2 voor 5 en nog een keer CB digital) toen had ik een knaltest van de kruidvat en de CB die aangaf zwanger 2-3. Veel succes in ieder geval voor iedereen!
hier vanmorgen weer getest maar niet zwanger volgens test .. nog wel steeds symptomen. ..we wachten maar weer n paar dagen. ...
Hier helaas ook nog negatief....ik had ook allerlei klachtjes maar nu niet meer dus ik verwacht op naar ronde 2....
Helaas zeggen die niks. Zwangerschapssymptomen zijn helaas bijna exact hetzelfde als ongesteldheidssymptomen. Mochten je symptomen van HCG komen, dan zou dat logischerwijs toch echt al met minstens een licht streepje zichtbaar moeten zijn op een zwangerschapstest. Hoop toch dat ik er flink naast zit en dat je een dezer dagen een mooie zwangerschapstest in handen hebt!