cd 16 smiley en cd 28 knipperende smiley clear blue testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mammav2, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammav2

mammav2 Niet meer actief

hallo,

ik had op cd 16 een ovulatietest gedaan digitaal van clear blue die gaf een smiley aan. Nu testte ik vandaag omdat ik toch wat meer slijm heb en test ik een knipperende smiley met de digitale van clear blue. tussendoor elke keer leeg rondje. Hoe kan dit? Hebben meerdere vrouwen dit gehad. En wanneer is nou mijn nod.

groetjes mammav2

2. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, dan weet je zeker of de smiley van vandaag van een eisprong of prille zwangerschap is. Ben erg benieuwd, laat je het weten?

3. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook een paar keer gehad. 1 of 2 dagen een smiley, een week niets en dan ineens weer een smiley. Of dan de eerste keer het eitje niet is gesprongen ofzo, geen idee.

Groetjes.

4. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Zwanger ben ik zeker weten niet. Snap er niets van. Je kunt toch niet 2 keer een eisprong hebben in de maand

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Een positieve ovulatietest is geen garantie dat je eitje ook springt. Alleen temperaturen kan een eisprong bevestigen (of een gynaecoloog natuurlijk).
    Soms springt hij niet en probeert je lichaam het opnieuw.

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij mij gaf hij de eerste keer ook een vals positieve. Tweede keer klopte hij wel. Ik gebruik ze dus ook niet meer. Zijn niet goedkoop en geven nog weinig duidelijkheid

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoeft dus geen vals positief te zijn.
    Zie mijn vorige reactie.

Deel Deze Pagina