hallo, ik had op cd 16 een ovulatietest gedaan digitaal van clear blue die gaf een smiley aan. Nu testte ik vandaag omdat ik toch wat meer slijm heb en test ik een knipperende smiley met de digitale van clear blue. tussendoor elke keer leeg rondje. Hoe kan dit? Hebben meerdere vrouwen dit gehad. En wanneer is nou mijn nod. groetjes mammav2
Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, dan weet je zeker of de smiley van vandaag van een eisprong of prille zwangerschap is. Ben erg benieuwd, laat je het weten?
Ik heb dat ook een paar keer gehad. 1 of 2 dagen een smiley, een week niets en dan ineens weer een smiley. Of dan de eerste keer het eitje niet is gesprongen ofzo, geen idee. Groetjes.
Zwanger ben ik zeker weten niet. Snap er niets van. Je kunt toch niet 2 keer een eisprong hebben in de maand
Een positieve ovulatietest is geen garantie dat je eitje ook springt. Alleen temperaturen kan een eisprong bevestigen (of een gynaecoloog natuurlijk). Soms springt hij niet en probeert je lichaam het opnieuw.
Bij mij gaf hij de eerste keer ook een vals positieve. Tweede keer klopte hij wel. Ik gebruik ze dus ook niet meer. Zijn niet goedkoop en geven nog weinig duidelijkheid