wanneer zwangerschapstest?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Missy538, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Wanneer kun je een zwangerschapstest doen?
    Ik ben nu een dikke week gestopt met de pil en we doen het vrij wel dagelijks :oops:
    nu heb ik krampen in mijn onderbuik, misselijk, duizelig.
    overal en nergens lees ik andere verhalen dat het ochtend urine moet zijn,
    dat je pas de zwangerschapstest kunt doen wanneer je ongesteld had moeten worden.
    bij mij duurt het nog wel 3 weken voordat ik ongesteld moet worden dus dan pas zou je die test kunnen doen?

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik begrijp dat je benieuwd bent maar het is toch echt te vroeg om een test te doen.. De symptomen die je voelt kunnen van het ontpillen zijn.. Ik had daar zelf ook heel erg last van gehad.. Kun je zien wat voor een rotzooi het is..
    Je bent pas nog ongesteld geweest en meestal heb je een cyclus van 28 dagen dan heb je pas een eisprong op dag 14 dus je kan nu ook nog niet zwanger zijn... Natuurlijk hoop ik dat je over 3 weekjes een positeve test in handen hebt! :)
    Succes!

3. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik heb het allemaal niet opgeschreven maar als ik nu even terug reken
    moest ik de zaterdag de 5e juli de laatste pil hebben. en dan maandag ongesteld worden..
    Toen ben ik niet ongesteld geworden omdat ik tijdens mijn pil ongesteld was geworden (een weer er voor).
    de woensdag de 9e heb ik geen pil meer genomen.
    dus dan ben ik nu 13 dagen zonder pil.

4. ik denk dat je lichaam eerst even zijn eigen ritme moet terugvinden.
    zoals Anneke82 ook al zegt: ontpillen.
    als je gewoon lekker doorklust en je eerste menstruatie afwacht weet je precies op welke dag je zit.
    als je zelf weet op welke cyclus dag je zit, wacht dan tot je NOD, en test dan.

5. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    NOD?

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Niet Ongesteldheids Dag
    De dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het hopelijk niet wordt....

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Eerlijk gezegd zou ik er maar rekening mee houden dat je aan het ontpillen bent. De klachten die je noemt kunnen daar heel goed mee te maken hebben, het is mijns inziens echt te vroeg om nu 'zwangerschapsklachten' te hebben. Ik denk dat je (zoals eerder al geschreven is) er rekening mee moet houden dat je lichaam even opzoek is naar een ritme!
    En anders op je NOD dus even testen....

Deel Deze Pagina