hallo allemaal, ik ben al een tijdje bezig zwanger te raken.ik had zelf al een duidelijk voorgevoel dat er iets niet klopte omdat ik niet uit mezelf zonder pil menstrueerde,en stond er dus ook niet raar van te kijken dat gyn zei dat ik pco had! Nu ben ik met de eerste ronde clomid 50 mg bezig,ben vorige week dinsdag op de 13e dag van mij cyclus naar het zh geweest voor een follikelmeting.Er was gelukkig meteen een eitje gerijpt tot 21 mm dus hij kon ieder moment gaan springen. Maar weet nu zelf alleen niet wanneer ie gesprongen is maar ik ga uit van de dag erna woensdag.en dus twee weken later(volgende week) wel/geen menstruatie. Ik vroeg me nu af vanaf wanneer je evt. zwangerschapssymptomen kan voelen,en of je dit ook kan hebben door de hormonen? Kan dit al aantal dagen na eisprong of pas als je overtijd bent? Want ik ben nu al een aantal dagen misselijk en borsten beginnen zeer te doen en me tepels al helemaal. groetjes
Ik had pijnlijke tepels na me ei. En na ongeveer 7 dagen werd ik heel moe en misselijk. Rommelende darmen en dikke aders over me tepels