Hallo dames, ik mag mij hier ook melden! Ik ben zwanger. Ik zou eigenlijk overmorgen pas testen maar voelde me vandaag zo anders. Toch maar een testje er tegenaan gegooid en jawel... ZWANGER!! Een paar uur geleden heb ik weer twee testen gedaan en deze gaven ook een duidelijk tweede streep aan! Ik geloofde het niet helemaal!! We zijn ongeveer 7 maanden bezig geweest voor ons eerste kindje. Na 4 maanden proberen en maar niet ongesteld worden ben ik naar de huisarts gegaan. Deze heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Ik blijk geen follikel rijping te hebben. Mijn eitjes groeien dus niet. Ik heb al die tijd niet zwanger kunnen worden. De gyn heeft mij toen het medicijn Clomid gegeven en dit heb ik deze ronde gebruikt en zie hieronder het resultaat!! Ik ben zo blij..
Kiki!!!! Ik ben zoooooo blij voor je!!! Echt super meid!!! Heel hard genieten nu hè! Gefeliciteerd meisje!! Veel liefs en tot binnenkort!!
KIKIIIIIII, meid wat zie ik?? Owwww wat goed, gefeliciteerd meid!! Ik mag ook over een paar dagen testen, hopelijk is het deze maand ook voor mij raak! Ik voel me wel heel anders... Dus ben benieuwd! maar ben super blij voor jeee...
@ All: Lieve dames heel erg bedankt voor de lieve reacties! Ik leef helemaal op een roze wolk, me vriendin zei gisteren je straalt helemaal en ben continu aan het lachen.. me vriend beseft het nog niet helemaal, maar dat komt wel! Ik duim voor iedereen! Hey Melek!! Ik hoop dat het ook raak is voor jou deze maand.. nog ffkes een paar dagen geduld en dan wil ik goed nieuws horen!