Ik heb net 1 besteld..wilde eerst de 450, maar vond ik wel heel groot, dus voor de 300x200 gedaan met pomp, accessoires etc.
Die willen wij ook halen. Stonden bij de action voor 69.99 maar weet niet of ze hem nog hebben. Mijn man gaat morgen snel nog even kijken. Wanneer zetten jullie hem op?
Ja lastig. Als het zo echt weer mooier weer wordt komend weekend misschien wel. Onze tuin ligt op het (zuid) westen en daar is het al snel lekker warm.
Ik wil die zuiger gaan bestellen.. Maar... zuigt ie ook zand op van de bodem? Of alleen beestjes, blaadjes, takjes?
Wij hebben uiteindelijk toch eergisteren het zwembad maar opgezet. Het wordt de komende 2 weken namelijk ook rond de 20 graden. Onze achtertuin ligt op het zuiden, dus het is er vrij snel warm. De elektrische bodemstofzuiger van @Siepie85 is onderweg, dus hopelijk wordt deze morgen bezorgd.
Laat weten hoe die bevalt, hij komt hier ook morgen aan. Plus de tegels voor onder het zwembad. En dan zit ik nog steeds te twijfelen of we hem nou wel of niet opzetten haha. Hier tuin op noordoosten en een deel op zuiden. Tuin rondom het huis, alleen gedeelte op het zuiden hebben we ongeveer nul privacy.
Heb je van die blauwe tegels besteld die je in elkaar moet puzzelen? Succes dan alvast! Op een of andere manier zitten er daar altijd een paar bij die niet passen. Privacy vind ik wel belangrijk als ik in mn zwembad lig te dobberen. Heb je een plekje op het noordoosten waar de zon wel veel schijnt en waar je wat uit de wind zit? Dan zou ik daar voor kiezen. Hier ligt de stofzuiger momenteel ergens op een dpd depot.
Dit vond ik : oplaadbare handstofzuiger Met deze Intex handstofzuiger verwijder je gemakkelijk zand en vuil uit jouw zwembad Ik heb deze zelf ook besteld met dank aan @Siepie85 Komt morgen binnen Zag bij heuts dat de levertijd nu 7/14 dgn is
De zon staat daar altijd op sochtends tot ongeveer begin van de middag. Helaas bijna nooit windstil.... volgend jaar hebben we op het zuiden wel privacy net daar alles op laten hogen alleen moet de heydra gaan groeien. Takke dingen groeien altijd als onkruid zal je nu zien van niet.
wij hebben een redelijk groot zwembad. (vindt ik dan ) zo'n rechthoekige van 4 m bij 2 m ofzo. het zwembad gisteren opgezet. dan kan het water alvast wat warmer worden. Vanaf donderdag wordt het weer mooi weer hier dus dan zullen de kids erin duiken.
Wij hebben er nog een gevonden bij de action. Ook extra onder tegels daar gehaald. en zijn het aan het opzetten. Onder de overkapping en een klein stukje er onder uit. Heerlijk beschut in de zon. Kan de warmtepomp aan en dan is tegen woensdag het bad lekker warm. Hoop eigenlijk dat onze zoon er elke dag even in kan krijgen om ook zwem oefeningen te doen. Zit al twee jaar op zwemles en ging niet echt hard vooruit de laatste weken voor de sluiting begon hij het door te krijgen. Zou het jammer vinden als hij alles weer vergeet
Volgens mij zie ik heel andere weerberichten Hier alleen 13-15 graden en regelmatig motregen komende tijd.. brabant. Hier staat het zwembad voorlopig nog niet iig.
Bij ons ziet het er ook niet echt veelbelovend uit de komende 2 weken (Haarlem) Dus ook hier gaat hij nog niet op.
Hier hoekhuis met aan de zijkant ook tuin. Wij hebben juist m niet dicht gemaakt. Was erg duur, 26 meter aan schutting, en ik vind het wel gezellig zo in ons dorp eens een praatje maken. Ik loop gewoo in mn bikine hoor. Vind t zo zonde van op een hoek zitten en helemaal dicht maken.