Oorontsteking bij baby 7mnd

Discussie in 'Verzorging' gestart door anastasia, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mijn dochter heeft inmiddels de 3e antibioticakuur achter de rug voor een oorontsteking.
    De huisarts heeft ook gezegd dat het ws zo is dat onze kleine meid over een paar maanden geopereerd moet worden, dan zou ze buisjes moeten krijgen.
    Wie heeft er nog tips om oorontsteking te voorkomen, of te behandelen?
    Of heeft er ervaring mee?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Beterschap voor jullie kleine meid!
    En heel veel succes met de operatie, ik hoop voor jullie dat het met de buisjes wat beter gaat.
    Verder niet veel tips denk ik, sorry!
    Malou hier heeft toen ze ong 7.5 maand was middenooronsteking gehad. Ze was toen ontroostbaar wilde dag en nacht overeind zitten en tegen me aan. Wij hadden oordruppels van de huisarts en deden zetpilletjes paracetamol. Na een week of 2 was het weer helemaal over.
    Dus niet echt vergelijkbaar met jullie.
    Liefs, Hanneke!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ach wat sneu, Louise heeft ook een fikse middenoorotsteking gehad maar daar kwamen we pas achter toen ze een loopoor kreeg. Toen ging het weer een stuk beter met haar.

Ik weet van vroeger dat ik en mijn broer een paar druppeltjes johannesolie van dr. vogel in onze oren kregen. Dat werkte uitstekend. Ik heb zelf in mijn hele leven pas 1 keer echt oorontsteking gehad en wie weet komt dat wel van die druppels. Het is een homeopatisch middel dus het kan (m.i.) geen kwaad.

Veel beterschap voor Laura!

Deel Deze Pagina