Laten jullie je kinderen s'nachts slapen met een winterslaapzak zonder mouwen? Of doen jullie daarbij ook een dekentje erbij.
Hij heeft hier een pyama aan en een winterslaapzakje en daaroverheen een dekentje. Het is nu 18 graden op zijn kamer. Hij had het echt koud in zijn zomerslaapzak.
De oudste alleen een winterslaapzak (met mouwen). De jongste dunnere slaapzak zonder mouwen met laken en dekentje.
een winterslaapzak met een romper met lange mouwen, en soms een pyamashirtje er overheen. heb nog geen pyamabroekje aangedaan. en erover heen een lakentje
Hier een winterslaapzak zonder mouwen met een pyjama jasje aan. Deken leg ik over hem heen, en die trapt hij dan zelf weg.
romper, pyama jasje, winterslaapzak zonder mouwen en een laken, maar die ligt er binnen 5 min al weer af.
C ligt nu met: Romper met korte/geen mouwen, pyama trui, slaapzak (medium dik), dekentje en lakentje. Die laatste 2 worden vaak aan de kant getrappeld, dat is meer voor de sier
Amy ligt nu in romper met korte mouw, pyamajasje, winterslaapzak zonder mouwen. Ik leg er als ik naar bed ga een dekentje overheen maar die is er meestal snel weer vanaf.
Hier een romper, pyama (shirtje en broekje), winterslaapzak, lakentje en dekentje. Hij wordt anders 's nachts wakker van de kou. We hebben namelijk geen verwarming boven.
mijn zoon kan niet slapen zonder dekentje dus in slaapzak en met dekentje vaak vind ik hem de volgende ochtend met zijn hoofd op het dekentje, dus als kussentje vandaar ook de slaapzak anders ligt hij naakt
Ik heb de verwarming wel aan, soms denk ik zou hij het wel koud hebben met een slaapzak? Meestal zet ik een laken eroverheen, maar de laken is dan vaker aan de kant van de bed.
Ik ben nu bezig met overstappen van inbakeren naar een slaapzak omdat Yelena nu goed slaapt met inbakeren. Ik heb al een klein slaapzakje, een dunne, daar doe ik haar gewoon in met al haar kleertjes van overdag (raam staat op een kier) en een dekentje + lakentje. Nu heb ik deze bij de Hema gekocht: http://www.hema.nl/images/products/_gen ... 80-Big.jpg Voor de zekerheid: is dit een winterslaapzak? Dit zag ik er nergens bij staan. En als ik haar daar inleg neem ik dan dat het voldoende is om een romper + truitje/pyamajasje aan te doen voor nu?
Ik las dat je beter meer laagjes kan doen dan bijvoorbeeld een hele dikke deken. Ik heb net een all-seizoen slaapzakje aangeschaft van Little company.. duur, maar ze kan er van haar 1e t/m 4e jaar mee doen, hij kan in het autostoeltje en is dus geschikt voor elk weer type. Misschien een tip? Dus uiteindelijk niet zo duur, anders koop ik steeds nieuwe, en als een poteniele 2e kind in een ander seizoen geboren wordt is er geen nood aan de man en kan die er ook plezier van hebben. Momenteel (want ze pas de slaapzak nog net niet) hier zou de deken nooit blijven liggen, nu of romper l-mouw met pyama k-mouw, of pyama l-mouw, romper k-mouw, + pyama broekje + winter slaapzakje (hema) zonder mouwen.
Simon heeft het snel warm, dekentje en lakentje hebben sowieso geen nut bij hem, die trapt hij weer lekker weg. Meestal romper korte mouw + pyjama-jasje + zomerslaapzak of romper lange mouw + winterslaapzak zonder mouw. Is warm zat voor hem, kamertje is ca 16-18 °C.