Wanneer zwemmen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ikzelf ga pas met hem zwemmen als het weer warmer wordt hij is dan bijna een jaar oud. ( wij hebben geen auto dus moeten met de wandelwagen ) mijn ervaring is dat baby's met babyzwemmen heel vatbaar zijn. nu houdt onze kleine man ook niet zo van badjes dus doen we hem er ook nog niet echt een plezier mee denk ik. maar goed zo rond zijn verjaardag ergens in april als het wat warmer buiten wordt zullen we eens gaan proberen.

yinte

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hier zijn we met onze kleine man begonnen met babyzwemmen met 11 weken.

Hij vond het geweldig, lag heerlijk ontspannen op zijn rug te drijven.
    Maar hij vond en vind water nog steeds geweldig.
    Wel hebben ze hem de eerste weken extra in de gaten gehouden omdat hij 3 weken te vroeg was geboren en dat was voor hun reden om hem extra in de gaten te houden.

Ze kijken dan naar zijn huidskleur om te zien of hij zich warm genoeg kon houden. Gelukkig ging/gaat alles goed.

Nu spartelt hij al even los met bandjes om zijn armen. En brabbelt er lustig op los. Geweldig om te zien en ik zou het zo weer doen.

Maar toch echt die 2-3 maanden aanhouden voor een eerste keer.
    Zelf gaan zwemmen hebben we pas met 5 maanden gedaan. Echt super Max en papa in het water te zien genieten samen.

De belangrijkste tip die ik je kan geven, ga op je gevoel af en houdt je kleintje goed in de gaten, zeker als je alleen/geen les gaat.
    En niet te lang, ze zijn erna echt kapot moe.

Groetjes,
    Krissa

Deel Deze Pagina