mijn vraag is eigenlijk heel simpel ons dochtertje sliep al heel snel door. toen de kraamzorg er nog was had ze al de neiging om 4-5 uur achten elkaar te willen slapen. sinds deze week slaapt ze in eens 10 tot 12 uur aan een stuk moet ik dar iets aan doen? en is dat wel goed?
10-12 uur aan een stuk, bosi Tja, als de kleine goed groeit, voldoende plasluiers heeft en goed alert is op de wakkere momenten: lekker zo laten en van genieten! 't Is namelijk geen garantie dat het zo blijft, dus van genieten als het zo is!
Dat doet die van mij ook steeds vaker. In het begin maakte ik haar zelf dan wakker voor een voeding, omdat ik dan met een kletsnat shirt zat van de moedermelk. Nu doe ik dat niet meer, de vraag/aanbod is eigenlijk gewijzigd. Ze drinkt meer per voeding, maar minder keren per dag, en ze volgt haar eigen curves goed. Als ik nu nog met stuwing zit de volgende ochtend, dan voed ik haar eerst en kolf ik daarna totdat ze leeg zijn, voor de diepvries voorraad. Is wel lekker hoor, slapen zonder wakker te hoeven worden voor een nachtvoeding. Zolang je kindje goed groeit, hoef je je dus nergens zorgen om te maken en er gewoon van genieten
haha ja dat is wel heel lang ja maar ik denk dat ze bedoelt dat het kindje 10 tot 12 uur door slaapt aan uren @ts. lekker van genieten ,... had onze dochter ook ma nu sinds ze 4 maand is word ze snachts weer wakker dus ik , geniet er van heerlijk dat ze nu zulke nachten maakt.
Oh... zou er een moord voor doen... Maar als jullie kleine zo lang slaapt, slapen ze dan overdag's niet meer of weinig??? Of ook gewoon de hele dag door??? Ben benieuwd! Groetjes Claire
ze slaapt s'nachts 10 a 12 uur. over dag is ze soms de hele dag wakker. soms slaapt ze 30 minuten aantal uur wakker en weer slapen
lekker zo laten en van genieten. Ik ga er vanuit dat ze helder wakker wordt en verder goed eet ? Hier is het record tot nu toe 9,5 uur.. Maar de oudste sliep met 8 weken ook van 19:00 tot 7.00 uur. Lekker van genieten
Ja hoor, helemaal goed, lekker van genieten . Mijn zoontje sliep ook zo snel door en nu nog steeds . Hij krijgt om 19.00 uur z'n laatste fles en slaapt tot de volgende ochtend ca. 07.45 uur....heeeerlijk!!
Dit deed onze dochter ook. Van het consultatiebureau kregen we een flinke berisping "uw kind kan er wel in blijven!". Wij voelden echter dat het goed was. Sterker nog, als we haar na vier uur wel uit bed haalden werd ze de hele nacht door wakker en was ze compleet uit haar ritme. Lekker van genieten dus. En wij hebben nog steeds een meissie die heel goed slaapt (dat belooft dus veel goeds
Onze dochter slaapt tegenwoordig van 7 tot 7 met een flesje om 11 uur en dan overdag 3 keer een uurtje ofzo. 12 uur zonder voeding vind ik nog niet kunnen want ze is pas 5 kilo zwaar, dus we maken haar om 11 uur wakker voor het eten en dan verschonen we haar ook nog even, dit doen we al een tijdje zo en ze kan het heel goed hebben. Ik hoop dat het nog even zo blijft, ik ga maandag weer werken dus ik kan de nachten dan wel goed gebruiken