korte mouw baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Tot mijn grote verbazing is mijn dochter nu 62cm (gemeten bij het cb gisteren). Ik heb een hoop kleding maat 62 in zowel korte als lange mouw. Zou ze binnenshuis al korte mouw aan kunnen? Vind t lastig. Ik heb bijna altijd korte mouw aan terwijl manlief nog een trui aan heeft.

Wat zouden jullie doen?

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het nog niet doen.als je toch een truitje met korte mouw aan wil doen kan je er een romper langemouw onder doen.

3. kwebbel86

Maat 56 prenatal past nog maar het wordt krap. Eerst de lange mouw maar aan dan :)

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zou het ook niet doen hoor.. Het is hier binnen 19 graden.. Dus niet super warm ofzo.. en ze bewegen ook niet super veel natuurlijk he..

5. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Denk dat korte mouwen nog te koud is voor jullie kleintje. Evt een romper met lange mouwen eronder of een vestje er overheen, of allebei als ik zo de weersvooruitzichten zie;)

6. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb zelf ook gewoon een truitje en vest aan! beide lange mouw, vind het fris, hier heeft ze een romper korte mouw aan en een romper lange mouw eroverheen of een truitje met lange mouw erover heen.. hierbinnen is het 19 graden, maar vind best fris

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

vanaf hoeveel graden zijn korte mouwen wel mogelijk? nu vind ik het ook nog te koud maar vanaf wanneer is het niet meer te koud?

8. kwebbel86

misschien als het overdag een graad of 15 buiten is ?

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik weet niet hoe warm het bij jullie is binnen natuurlijk maar hier is het 20-21 graden en daar heeft ze toch echt een longsleeve aan.

Misschien is het een tip om bij de hema/zeeman wat rompers lange mouw te kopen en er onder te dragen. Beetje kleuren matchen en dan staat dat vaak juist heel leuk. Of een uni bolero kopen (wit/zwart/grijs bv bij zeeman of prenatal) dan kun je ineens ook al veel meer aan.
    Al hoop ik gewoon heel hard met je mee dat het er volgende week écht weer voor is! ;);)

Deel Deze Pagina