Dagmar is nu een maand oud. Ik wil graag met haar gaan zwemmen. Wanneer zijn jullie voor de eerste keer gaan zwemmen met je baby? Heb je gewacht tot hij of zij de eerste inentingen had gehad? Groet van Red
me de oudste ben ik rond de 7 weken voor het eerst gaan zwemmen. Maar het ligt aan het zwembad vanaf welke leeftijd ze babyzwemmen hebben. dus informeer er eens naar. Zo zwemmen zou ik niet snel doen omdat het water voor het babyzwemmen speciaal warmer is.
Bij ons in het zwembad mogen kindjes pas zwemmen als ze 6 maanden zijn. Anders zou ik in ieder geval de eerste inentingen afwachten.
wij zijn met 4mnd naar landal geweest en toen dus ook voor het eerst wezen zwemmen wel een lekker warm bad opgezocht en hij vond het geweldig, had wel een band van nijntje met zo'n zitting erin het babyzwemmen is hier vanaf 6 mnd maar ik zou het wel pas doen na de eerste prik.... zwemse
wij gaan aankomende zondag voor het eerst met haar naar het zwembad. maar ik had gehoord dat het het beste is als ze de eerste inentingen gehad hebben.
gaan jullie dan gewoon naar het "vrij" zwemmen of zijn er bij jullie speciale uurtjes voor met baby´s? En dan bedoel ik niet dat echt babyzwemmen...
wij zijn toen gewoon op zondag gaan zwemmen Vrijzwemmen dus ze vond het heerlijk het water was wel zo,n 34 graden
wij gaan ook Vrijzwemmen...babyzwemmen is hier op zaterdag of aondag om 8:30 of om 9:00 maar dan wil hij slapen!
We gingen toen een half uurtje ongeveer kleedde haar weer aan gaf haar eten daarna sliep ze een poosje in de box en daarna nog even zwemmen en dan aankleden en naar huis iris is trouwens geen overdag slaper slaapt heel weinig overdag allen s,nacht
wij zijn voor het eerst wezen babyzwemmen toen ruben 10 weken oud was. hij vond er geen reet aan! hahaha. over een poosje nog maar eens opnieuw proberen.
Wij zijn met Milan gaan zwemmen toen ie 2 maanden was. We zaten toen in CenterParcs en daar hebben ze suptropisch zwembad dus t water was lekker warm. Hij heeft een half uurtje in t water gelegen en zette toen een flinke keel op, hij was t zat We zijn eruit gegaan en ik ben m aan gaan kleden, hij lag nog in zn zwemluier op t aankleedkussen en was al inslaap gevallen. Sind dien gaan we 2x in de week zwemmen, hij vind t helemaal super.
iris die vind zwemmen geweldig het is echt een waterrat afentoe wil ze er niet eens meer uit hhihih nu gaan we 1 keer in de week zwemmen en volgende week elke dag denk ik dan gaan we naar centerparks
wij zijn er toen een uur in het water geweest en toen wilde hij er nog niet uit...had het ook niet koud..... nu eigenlijk nog niet veel meer gezwommen omdat het zwembad gesloten is
Bedankt voor alle antwoorden! Ik geloof dat ik ook nog maar even ga wachten. Dagmar is nu net een maand. Ze lijkt water wel heerlijk te vinden. Dat vind ik wel prima, als wedstrijdzwemster. Kan niet wachten totdat we kunnen gaan! Ben benieuwd!