Muggenspul ?

Discussion in 'Verzorging' started by nancy1981, May 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    Welk muggenspul gebruiken jullie voor de kleine ?
    Hy is nu 6 maanden oud
    Is er speciaal muggenspul voor de kleintjes of gewoon hetzelfde als voor volwassenen ?

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik lees met je mee, ik zat daar namelijk ook een beetje mee. Dat spul voor volwassenen lijkt me niet goed, een klamboe is gevaarlijk. Dus ja, wat blijft er dan over.

3. randi

randi Niet meer actief

je hebt ook zoiets dat je in de stopcontact moet steken en dat zou door trillingen die niet door ons gehoord kunnen worden de muggen verjagen, weet de juiste naam er niet meer van maar zou speciaal gemaakt zijn voor babies en kleine kinderen. je hebt natuurlijk ook nog de ouderwetse manier en dat is een citroenplantje naast het bedje zetten

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    die muggenstekkers werken niet! ik had er vorig jaar 2 aangeschaft en ze beide in onze slaapkamer geplaatst (aan beide kanten van het bed) en nog zat mijn hele slaapkamer vol me muggen, ik kreeg juist het idee dat ze er op af kwamen!
    heb nu een stekker met dat citroenspul erin, werkt wel iets.
    Ik zelf gebruik het omdat ik altijd wordt lek gestoken! en me vriend helemaal niet :(

maar voor die kleintjes weet ik niet echt wat je verder kan gebruiken. Maar zo'n stekker met dat citroenspul erin zal misschien een uitkomst zijn.

Share This Page