wanneer!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

dag dames
    alles ok hier met iedereen ???
    ik heb gister voor t eerst een echo laten maken!!
    t was zo spannend ,ik had van te voren allemaal van die nare dromen dat t leeg zou zijn of dat t hartje niet kloptje .
    maar jah hoor alles was ok mijn schattie is nu 3,66 cm :p
    nu zei die vrou waarschijnlijk komt je placenta aan de achterkant dus je kunt je kindje straks goed voellen :p .
    nu is eigenlijk mijn vraag :
    als de placenta aan de achterkant ligt wanneer ik dan mijn kindje kan gaan voellen ?
    t is de eerste ;)
    graag een reachtie van mensen die dat dus hadden en wanneer !!

groetjes lisa

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meid

Ik ben nu ook zwanger van mijn eerste kindje, mijn placenta ligt net zoals bij jou aan de achterkant. Ik voelde onze uk al met 15 weken voorzichtig schuiven, met 17-18 weken voelde ik de baby al hard schoppen, zelfs zo hard dat papalief het ook kon voelen. Sindsdien voel ik de baby elke dag. Mijn gyn heeft mij wel verteld dat ik een extreem dunne buikwand heb dat is dan ook de reden waarom ik onze uk al zo vroeg voelde. Ik zou zeggen...staar je niet blind op de dingen die je overal vind of leest, je kindje zal zich zeker laten voelen als hij/zij er klaar voor is.

Liefs Stephanie

3. happymama

was gewoon benieuwd naar ongv
    maar als t zo zou zijn zoals bij jou dan is dat al over 4 weken
    aaah dat zou wel gaaf zijn zeg !!!
    ik heb zelf miss wel al een vetje aan me buik maar ben verder niet dik of zo
    ben wel benieuwd
    miss nog iemand meer ???

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bij mij ligt de placenta aan de achterkant. Voelde met 18.2 wkn beweging. En met 19.5 wk echt schopjes!
    Het is even geduld hebben, maar zeker het wachten waard!

5. happymama

leuk leuk ben benieuwd
    maar 8 9 w is zo

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Het verschilt per persoon. Ik voel nu af en toe "iets" maar nog weet ik niet zeker of het dan ook de kids zijn. Mijn gyn zei dat ik rond 20 weken toch echt iets moest voelen. Dus nog even geduld. Maar ik pin me er niet op vast anders raak ik helemaal teleurgesteld..

Deel Deze Pagina