PPFFF mag ik ff zielig doen!!! Heel even en dan ist weer klaar!!! Ik ben nu ruim 20 weken zwanger, op de helft dus alweer. Afgelopen woensdag hebben we de 20 weken echo gehad, alles was goed en we hebben toen ook het geslacht te horen gekregen. We zijn zooooo blij en gelukkig!!!! We hebben via verschillende manieren dit alles gecommuniceerd naar onze familie, vrienden en kennissen. En nu.... nou weinig zeg maar!! Mijn vriend wordt alsmaar gefeliciteerd via de telefoon, mail of hyves en ik bijna niet........niet leuk!!!!!!!!! IK BEN TOCH ZWANGER!!!!!!!! zo en nu ben ik weer klaar met zielig doen...................
Nou meis, gefeliciteerd!! Ik heb dat ook hoor met mijn vriend. Maar bij mij komt het ook omdat ik zelf minder snel het initiatief neem naar anderen om ze op de hoogte te houden. Alleen bij mijn ouders en zo. Mijn vriend is de kletskous, wat ook inhoudt dat hij de felicitaties mag incasseren. Ik weet wel dat ze ook voor mij bedoeld zijn Op Hyves ook: hij krabbelt mensen nog wel eens, update zijn foto's en blog en ik doe lekker niks. Dus dan zien mensen zijn hyve eerder en krijgt hij daar ook reactie.
Ik weet ook wel een beetje waar het bij mij aan ligt hoor. Ik ben iets minder dan twee jaar geleden naar deze regio verhuisd om bij mijn vriend in te trekken. Als de nieuwe vriendin van me vriend ben ik niet altijd geaccepteerd terwijl we niets 'verkeerds' hebben gedaan ofzo hoor. Maar goed ik dacht dat ik nu wel zo'n beetje geaccepteerd was maar blijkbaar toch nog steeds niet. Heb hiervoor in het begin heel veel moeite gedaan maar nu denk ik ook.........GRAAG OF TRAAG dan niet!!!!!
Ja joh, waarom zou je moeite doen voor mensen die jou toch niet boeiend vinden en die jijzelf ook niet boeiend vindt Ik vind het belangrijk dat mijn ouders wel bij mij informeren en dat al die vage vrienden dat bij mijn vriend doen, maakt me niet zoveel uit. Ze vragen hem altijd wel hoe het met me gaat en zo. Dus ik weet dat het geen onwil is
Jeetje, kan me voorstellen dat dat niet leuk voelt voor je. Alsof jij - als producent van al dit moois - niet mee telt of gezien wordt. Niet zo attent van die mensen, maar vaak gaat het niet bewust zo. Bij ons is het mijn vriend die zich soms miskend voelt. Maar hij maakt er gewoon in het bijzijn van die mensen grapjes over:"Goh, en niemand vraagt hoe het met mij gaat of hoe ik me voel!" of iets als:"Ik voel me ook best goed hoor, dank je!" Humor doet een heleboel in dit soort situaties.
ik herken het ook alleen dan op een iets andere manier. ben ook van het zuiden naar het noorden verhuisd dus alles daar achter gelaten. mijn familie belt ondanks de afstand heel vaak of sturen een kaartje een krabbel op hyves. dus tonen heel veel intressen in onze zwanger schap. de vrienden die hier in de buurt wonen horen we ook veel van. maar daar komt het. zijn familie bijna niks alleen zijn moeder vraagd hoe het gaat. voorderets hoor je van niemand wat zelfs zijn zus niet heb apsoluut geen makkelijke zwangerschap en mijn man moet ook vrij veel zelf doen maar er zal ook niemand van zijn familie helpen of bellen van goh hoe gaat het. mis op deze manier mijn familie ook heel erg. vind het heel erg je bent tenslotte niet altijd zwanger en vind het nog altijd een wonder.