beetje verwarrend ik lees overal hier dat mensen testen van kruidvat hebben 2 voor 5 euro maar nu krijg ik gisteren een krantje van de kruidvat binnen en daar staat de kruidvat test in (beste getest bij kassa staat er ook bij) en dat is er toch echt maar 1tje en die is 7,49 euro hebben ze nou ineens de prijs omhoog geschroefd omdat ze nu ineens beter zijn ofzo bah ik heb echt een gruwel hekel aan geldklopperij en dat is het wel op die manier
Ik denk dat jij de zwangerschapstest bedoelt waar je gewoon overheen moet plassen? Zo'n gewone, die eruit zien als de predictor enzo? Die van 2 voor vijf euro zijn met een pipetje waaruit je een druppeltje op een stripje moet knijpen, dus net even anders. Of bedoel je dat niet?
ja dat denk ik dan idd nouja dacht dat iedereen deze bedoelde aangezien daarbij staat dat die als beste getest is nou dan zal dat het wel zijn
Hallo, De testen zijn niet duurder geworden.. Die ene van 7.49 is een roze verpakking, en de andere met die twee erin is een witte verpakking en daar zitten er twee in. Je hebt toch van een produkt wel meerder soorten Dus niet gelijk negatief doen over de Kruidvat hoor haha Groetjes Marley78
Zijn indd verschillende, die verpakking van 2 voor 5 is niet als beste getest. Die enkele van 7,49 schijnt wel erg goed te zijn