Hallo allemaal, Er zijn vast meer dames die net als ik ontzettend nieuwsgierig zijn. Daarom dit forum om te vragen of iemand wil pendelen. Zijn er geinteresserden om te pendelen?? Thanks, Groetjes Minifien
ik heb/had ook interresse idd in lounche gekeken en pb gestuurd naar meiden die pendelen...nog geen reactie tot nu toe helaas..
@ Zon, de meeste meiden hebben wel een paar PB-tjes per dag. Dus soms duurt het wel een aantal dagen tot een week voor je antwoord krijgt. En van de ene dame krijg je sneller bericht als de andere
mssn zijn er ook een aantal dames van het lijstje op vakantie, dan duurt het nog ietsje langer...heb geduld haha
Hoi, ik heb enkele maanden geleden ook eens 2 pb'tjes gestuurd maar nooit reactie gehad... Duurt het echt zo lang of zou ik nog eens moeten proberen? Ben ontzettend nieuwsgierig
Geloof alleen niet al te veel in de uitslagen... Bij mij kwam het uit op zwanger in 2006 (verschillende pendels, verschillende maanden) nou... Ik moet nog zwanger worden
Haha ze bedoeld wie er voor haar wil pendelen mutsje (voor de dames die denken dat ik der niet ken, ken der wel hoor, praat nie zomaar tegen iemand zo haha )
hihi vind t gewoon leuk...ik doe aan positief denken en dus ga ik er in geloven aangezien de pendel die ik kreeg positief was!!