ik vroeg mij af hoelang het eigenlijk duurt voordat ik evt weer ongesteld kan worden.het is dan vrij snel mis gegaan bij mij,maar ja veel bloed was het niet. en kan het ineens gaan stromen ofzo...?
Als je daar onzeker over bent en je bent maar heel weinig bloed verloren is het misschien verstandig om een controle echo te laten maken of je baaarmoeder wel helemaal leeg is ... Toen ik in augustus een hele vroege misraam had (4 w en 3 d ) had ik na 29 dagen weer een positieve test in handen , dus mijn cyclus was eigenlijk normaal ..
Ik heb 19 juni een MK gehad met 6 weken....Op 3 juli een echo gehad waarop te zien was dat mijn baarmoeder helemaal schoon was en dat zelfs de eisprong er aan kwam of net was geweest....Dat zag zij aan de grote van de eileiders.... 17 juli ongesteld geworden en daarna direct weer zwanger. Dus het kan heel snel gaan. Ook heb ik niet veel gebloed bij deze MK, alleen de eerste 2 dagen behoorlijk veel, daarna nog een 2 dagen licht bloed verlies.
nou op de echo die ik heb gehad was eignlijk geen bloed te zien, dus even afwachte tot ik weer ongesteld word en ondertussen verder klussen