Wanneer...

Discussion in 'Zwangerschap' started by toet, Dec 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Ik lees regelmatig over oefenweeen,en indalingsweeen,maar vanaf wanneer kan je die krijgen,en hoe voelen ze...?

Groetjes,

2. Niet meer actief

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Pijn , soort spierpijn in mijn liezen voel ik wel sinds twee weken, maar verder, nog geen krampje gevoeld?

3. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ze vanaf 33 weken. Het zijn bij mij een beetje pijnlijke harde buiken. Verder heb ik sinds een week of zo een soort mensruatie krampen die ook doortrekken naar mijn rug en benen. Maar het schijnt dat lang niet iedereen hier last van krijgt hoor!

Fijne kerst.

4. Niet meer actief

Ja want ik heb ook veel minder harde buiken dan voorheen, echt heel vreemd :)

5. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Niet iedereen heeft daar last van hoor! Ik zelf heb het met 26 weken een keer gehad, maar een kennis van mij met 2 zwangerschappen geen 1 keer!

6. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb nooit voorweeën of zo gehad. Wel harde buiken maar dat was meer doordat ik te veel deed. Bij mij zijn de vliezen gebroken, en dat was ook de enige reden voor mij te denken dat het zover was! Zes uur later begonnen de weeën en na de eerste wee was ze er binnen 2 en een half uur. Best wel relaxed dus!
    Maar nee, geen voorwee gehad!

7. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    Bij mij begon het met 38 weken..
    Pijnscheuten in de onderrug en in de buik.. net alsof het van boven naar beneden gleed..
    Een week later was mijn dochter geboren.

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

Nov 6, 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik heb ook nooit harde buiken of voorweeen ofzo gehad, dus het hoeft niet..

Share This Page