wat verschrikkelijk lijkt me dat om je grote vriend zo te zien aftakelen. ik hoop dat je je man over kan halen om hem te laten inslapen, je ziet dat ie aan zijn einde is. ik word erg verdrietig van die foto, hij voelt zich zeker niet happy meer. het zal zeker niet makkelijk zijn om hem in te laten slapen, maar om hem zo te zien dat kan toch ook niet meer. heel erg veel sterkte bij jullie besluit en het komende verlies.
Oh wat sneu zeg zo jammer dat je je hond zo ziet aftakelen en dat het gewoon echt niet wil. Hoop dat jullie nog op 1 lijn gaan zitten en voor jullie hond de beste keuze maken. Het is moeilijk hoor, heb zelf mn hondje vorige week maandag laten inslapen maar man man wat moeilijk. Hij was oud en ziek (heel veel toevallen) maar hij had ook vaak een opleving dus dan kon ik het niet over mn hart verkrijgen om hem te laten inslapen terwijl manlief zoiets had van toe nou. Toch de keuze gemaakt en het was de goede, ons hondje kon niet meer maar het blijft vreselijk. Sterkte
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag en de komende tijd. Hetisi verschrikkelijk als je je maatje moet missen, maar het getuigd van echte liefde als jullie hem laten gaan nu het niet goed meer met hem gaat.
als hij gaat janken, en zo enorm afvalt en zal niet meer goed genezen is het nu aan jullie om het niet erger te maken dan het eigelijk al is. misschien lijdt hij nu al wel (honden hebben een enorme drive en laten niet zo snel iets merken). je moet er toch niet aan denken dat hij nog erger gaat lijden, hoe erg het ook is soms moet je even je eigen gevoelens aan de kant schuiven en voor zo'n dier denken... Pff wel erg, kan me voorstellen dat je man hem niet wil laten gaanen dat de liefde groot is. dat maak de keuze ook zo moeilijk! ik hoop echt dat hij goed gaat nadenken...sterkte!
Goedemorgen, We zijn inderdaad bij de dierenarts geweest en die heeft uitgebreid bloed afgenomen waar we nog geen uitslag van hebben en zijn urine is ook gecheckt.Dit om te checken of hij zichzelf aan het vergiftigen is. Soortelijk gewicht van de urine was trouwens niet goed en alles duid dus op nier insufficientie.Nu even nog wachten op de bloeduitslagen. Zodra de DA die heeft belt hij ons meteen op. Wel alvast afgesproken dat als hij wordt ingeslapen de DA dat bij ons thuis komt doen en vanuit ons huis hij naar het crematorium zal gaan. Nu eerst afwachten dus op de uitslagen.... Kynologische & medische termen-Nierinsufficientie
Lastige situatie. Maar als jouw grens is bereikt dan moet je, jezelf niet tot het uiterste drijven. Voor je man is het natuurlijk ook moeilijk. Ik zou in ieder geval een diertje niet onnodig laten lijden.
Morgenmiddag word onze Kenzo ingeslapen. Na een korte opleving gaat het slechter en is de knoop nu doorgehakt.Wat is dit moeilijk zeg.....
Atrose, HD en niet goed werkende nieren? Metacam als medicatie???? Dan is het heel spijtig, maar is er niet veel meer te redden.. door de metacam zijn de nieren van een Berner kapot gegaan, en wij hebben het van dichtbij meegemaakt. de berner was van mijn schoonzus. Atrose en HD zijn tegenstrijdige gewrichtsproblemen. Met Atrose moet je rustig aan doen en met HD moet je juist veel doen om de spieren de gewicht over te nemen. Als ik jouw was, zou ik met manlief even gaan praten, datum prikken eventueel en nog de dagen die je hebt met volle teugen genieten. want op het laatste, laten ze alles lopen en is het gewoon gedaan. Dat was met de berner dus het geval en 5 uur later was hij weg. Edit, zag je post.. dus toch de beslissing gemaakt? De opleving had Noël ook en toen was het afgelopen. je bespaard je zelf veel mee, maar ook je viervoeter. en toch het lijft een moedige beslissing!
oh meis toch.. Veel sterkte morgen.. Tis beter voor het beestje.. wij hebben onze kat van 8 maanden vorig jaar in moeten laten slapen dus weet beetje hoe je je voelt.. Je trouwe viervoeter die je moet gaan missen.. Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte!! En hij heeft een goed leven bij jullie gehad! Buiten dat heb je er alles aan gedaan!