Eisprong?? Vreselijke buikpijn help!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen.
    Gisteren na 32 dagen eindelijk positieve ovulatietest. Dus gister avond natuurlijk klussen:D

Vandaag was de ovulatietest net zo positief dus wilde vvond ook weer gaan klussen. Maar nu heb ik de hele avond al links onderin mijn buik echt net boven mijn schaamstreek zo'n vreselijke buikpijn... Zijn er mensen die dit kennen? Hoop snel op reacties, dan weet ik of ik vvond toch beter kan klussen

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meis dat is waarschijnlijk je eisprong. die kan erg pijnlijk zijn. ik voel hem zelf nooit maar er zijn ool vrouwen die het erg goed voelen.
    dus proberen pijn te verbijten en klusse;)

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik voel mijn eisprong ook altijd heel erg duidelijk, als hij zeg maar echt bijna springt kan het bij mij ook heel erg pijn doen..
    Dus meid, ga lekker klussen ;)

4. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je eisprong! Gauw gaan klussen...

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja hier ook heel veel last van! haha ff op de kiezen bijten haha

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Jaa kan echt pijn doen he, sterkte er mee.. Kun jij nu klussen?? Dat is knap.. ik kan dat echt niet hoor en ga ook niet door de pijn heen. lijkt me hélemaal niet goed..

7. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij zijn toch maar voor de zekerheid gaan klussen.
    Moet eerlijk zeggen wel ff snel zeg maar. Gisteren was echt liefde nu meer omdat het moest. De buikpijn ging wel even op de achtergrond maar nu is hij dubbel en dwars terug.

Nooit geweten en gemerkt dat ik het zo sterk zou voelen. Bij onze dochter gestopt met de pil, achteraf bleek een hele late eisprong want na een maand niks en 8 weken na het stoppen van de pil zwanger. Toen niks gemerkt maar nu Ppf doet best wel heel zeer moet ik eerlijk zeggen

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb dat in mei ook gehad.. 's nachts geklust en 's ochtends liep ik dubbel van de pijn. Toen twee steken en daarna letterlijk een golf van verlichting door mijn lijf.

Ik hoop dat de pijn bij jou ook snel verdwijnt. Ik heb overigens vaak na-pijn. Een soort zeurend spierpijnachtig gevoel altijd linksonderin ter hoogte van mijn eierstok. Maar niet super pijnlijk ofzo

9. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Het lijkt hier ook wat te zakken. Hopelijk heeft net nog geholpen;)
    Na 33 dagen wachten op mijn ei nu 14 dagen wachten en hopen op een positieve test:)

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    toevallig van het weekend net zo'n topic geopend. Zaterdagavond kon ik bijna geen stap meer zetten van de pijn de dag ervoor was het al gevoelig. Mannetje was er niet maar had ook niet kunnen klussen.
    Heb het niet altijd en als het er is is het altijd links.

Heb het een tijdje terug net na het hardlopen gehad waren nog aan het wandelen toen ben ik bijna flauw gevallen van de pijn.

Hoop dat het bij jou ook niet voor niks was en over 14 daagjes een mooi resultaat geeft. :D.

Deel Deze Pagina