Hallo, wie o wie heeft zich via internet opgegeven voor de sprongenwekker via oei ik groei op internet en heeft er al eens bericht van gekregen? Ik heb mij namelijk al 3x opgegeven maar heb nog nooit wat ontvangen terwijl ze duidelijk al haar 2de sprong gehad heeft.
Ik kan me wel iets herinneren dat ik een mail heb gekregen een paar maanden gelee dat die mail nu door een andere site wordt verzorgd. Weet alleen niet meer welke ..
Ik krijg ook gewoon een melding als er een sprongetje aan komt Hier is de link http://www.oeiikgroei.nl/paginas/sprongwekker.asp
ja, het is een hele andere site dan dat ik een tijdje terug heb in gevuld. ik had het adres toen uit het boek, wat ik net gekocht heb.
http://sprongenwekker.d2.mailplus.nl/inschrijven.htm hier nog een link die andere doet het bij mij ook niet meer
tss k heb die van de laatste link ingevuld en probeerde de eerste ook weer ff nu doet ie het weer wel nou we zullen zien van welke k bericht krijg haha
Ik heb de aanvraag via de link van Jacoba ingevuld en nu kreeg ik wel meteen een bevestigingsmailtje terug. Via een andere link had ik ook niets meer gehoord, terwijl ik de aanvraag al een aantal weken geleden verstuurd had...
@Kim: Voor jou een citaat uit 'Oei, ik groei!': Het is een volkswijsheid en wetenschappelijk gegeven dat kinderen lichamelijk niet geleidelijk maar met schokken groeien. Ook mentaal groeit je baby met sprongen. Zo'n sprong wordt aangekondigd door de drie H's: Hangerigheid, Huilerigheid en Humeurigheid. Als het weer zover is, gaan baby en ouders door een moeilijke periode. Deze - voorspelbare - perioden komen op vaste leeftijden terug, rond 5 weken, daarna rond 8 weken, dan rond twaalf weken en ga zo maar door. Tien keer is het raak in de eerste twintig maanden, dan is de eerste grote fase in de ontwikkeling van een kind afgerond.' Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik van die 3 H's niet veel heb gemerkt. Wel moet ik beamen dat Jasmijn zich rond zo'n sprongperiode nieuwe vaardigheden eigen maakte. In dat opzicht heb ik de sprongetjes dus wel opgemerkt. Jasmijn wordt morgen 10 weken en heeft dus 2 sprongetjes gehad.
Ga me ook maar eens opnieuw aanmelden. Heb me al eens 2x aangemeld maar nog nooit wat gehad. Ben benieuwd of het nu wel lukt. Heb het boek inmiddels thuis liggen. Altijd makkelijk en een echte aanrader voor iedereen met een kleine uk thuis. Het verklaart een hoop.