Wanneer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lientje, Mar 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    is een idee, de douche is er groot genoeg voor.......
    bedankt voor de tip

2. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik hoor altijd iedereen zeggen dat ze bang zijn voor de hechtingen. Ik had juist angst voor het gevoel tegen mijn baarmoedermond zeg maar. Het idee wat daar allemaal mee gebeurt is en dan weer sex hebben boezemde mij best wel angst in. Toen wij uiteindelijk weer sex hadden, geen idee meer na hoeveel weken iig meer dan 6, want zolang heb ik gevloeid, viel het me op zich wel mee, maar toch voelde het wel anders van binnen. Ik had ook veel moeite met het idee dat ik "veranderd" was van onder, het is niet allemaal meer zo strak als voor je bevalling...Echt genieten van sex heb ik weer even moeten leren, ik voelde me zo ontzettend onzeker over hoe de boel eruit zag enzo, stom hè...Na een tijdje was ik wel gewend aan m'n nieuwe "looks" en mocht het licht weer aan ;)

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    mijn mannetje zegt dat ie geen verschil voelt! Dus dat je denkt dat je minder strak bent, volgens mij is dat niet zo hoor!

Wij hebben het na een week of 6, 7 weer gedaan, maar ik had 2 dagen
    na de bevalling er al wel weer zin in hoor. :)
    Was de eerste keer niet geheel pijnloos, maar werd elke keer minder......

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Na ongeveer 6 weken, met glijmiddel. Niet geheel pijnloos. Tegenwoordig lijkt het net of ik "minder diep" (?) ben geworden. Heb spiraaltje, wellicht heeft dat ermee te maken?

5. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik deed het na 2 weken weer deed geen pijn maar was ook nog niet een prettig gevoel.
    tampons gaat pas sinds 3 maanden na de bevalling weer goed daarvoor probeerde ik het wel maar had steeds last dat ik het gevoel had of ze eruit valden haha.

6. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    na 2 maanden geprobeerd, het gaat steeds iets makkelijker, maar idd , voelt minder diep..? maar had steeds zo een last van me buik, en idd moeite met plas ophouden, veel vloeien nog, af en toe bloed.. bleek uiteindelijk nu dus dat tijdens de bevalling die spieren die de boel bij elkaar houden beneden dus gescheurd zijn, en vandaar het gevoel dat alles eruitvalt.. ze liggen los.. pff... hoop medicijnen gehad, en mag dus weer geen sex omdat het dan nog meer opzwelt(ik lijk nog steeds 6 maanden zwanger.. en beneden of ik gisteren ben bevallen:( )
    hoop maar dat de tbletten werken, zo niet wat dan?

Share This Page