hallo yessin weegt nu 5 kilo en krijgt 5x 150cc dit halen wij de laatste dagen niet meer.... hij laat nu nauwelijks 3 uur ertussen ! dus kom ik op 6 voedingen per dag maar wanneer spreek je van een hongerige baby? ook doen we bij de laatste voeding een extra beetje friso Extra erbij (3 gewone scheppen en 2 extra) zou het kunnen dat hij dat gewend is? want de nacht slaapt hij gewoon door...
Hoi, Probeer de voeding maar eens wat op te hogen. Dus 5 flesjes van 180cc. Als dit teveel is, kun je ook het ene flesje 150cc geven en de ander 180cc. Wanneer spreek je van een hongerige baby? Kan ik zo niet zeggen. Als Yessin steeds ontevreden is en blijft vragen naar melk en wel tevreden is na friso extra...kun je ook nog proberen om in elke fles wat extra te doen. Probeer even uit. Ilja
nou ik ben begonnen met de 180cc want gisteravond hebben we eens voor te proberen geen friso Extra erbij gegeven en hij heeft geslapen van 22.00 uur tot 8.15! dus hij heeft t helemaal niet meer nodig denk ik zo.... maargoed de 1e 180cc zit achter de kiezen ...en in een rot tempo! hij was zo op! dus we kijken eens hoe dit gaat... hopelijk laat hij nu wel 4 uurtjes ertussen ...