hallo mijn zoontje is nu 5 weken oud en maakt regelmatig op de dag kreungeluiden..hij loopt dan helemaal rood en en zit echt te persen. telkens denk ik dan dat hij heeft gepoept,maar dat is dan niet zo. hij poept 1x per dag en dan is het ook veel en het is zacht..dus dan heeft hij volgens mij toch niet echt problemen met poepen. hij laat ook veel scheetjes,maar wat zou dat kreunen en persen kunnen zijn en is dat normaal? en ik geef hem voeding voor hongerige babys,maar bij het cb zeiden ze dat ik de normale voeding moest geven want van deze voeding kon hij ondervoed raken,omdat hij dan meer t gevoel heeft dat hij vol is terwijl t misschien niet zo is,maar ik vind dat hij het goed doet op deze voeding..hij heeft minder snel zijn flesje leeg en zijn poep is veel zachter,moet ik dan echt overstappen naar de normale voeding? wat adviseer jij? liefs chanisse
Hoi, Zolang hij goed groeit is er niets aan de hand. Maar dat hij sneller of minder snel het flesje leeg drinkt staat mijn inziens los van de soort voeding. Als je normale voeding zou geven met een kleinere speen en Tycho is daarna voldaan dan heeft hij geen extra nodig. Misschien dat je normale voeding eens kunt proberen met eventueel een beetje extra? Waarom hij nou zo perst....het lijkt er idd op hoe je het omschrijft dat hij moet poepen. Toch normale ontlasting...zou er niet teveel mee doen. Ilja