op visite...

Discussion in 'Prematuur' started by lindarobin, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindarobin

lindarobin Actief lid

Jan 19, 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    Hallo allemaal,

wij willen van de week graag even op bezoek bij opa en oma,
    maar wat neem je nu voor z'n klein meisje mee?
    luiers, billendoekjes, fles, voeding, kolf verder zou ik het niet weten hebben jullie nog tips?

alvast bedankt!:)

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Jezelf meenemen (;)) en een draagdoek en/ of de kinderwagenbak om in te slapen....
    Wij namen ook al snel een "vertrouwde" knuffel mee voor bij het slapen.
    En een Dooky vonden wij erg fijn ivm het buiten houden van prikkels (lees: in ons geval hyperopa's en hyperoma's...) als ze in de bak ligt te slapen.

Ik nam nog veeeeeel meer mee, maar wij bleven vaak ook een nacht slapen en is 2 uur rijden....

Veel plezier!

3. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

Oct 22, 2010
    1,358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook altijd een setje kleding mee in de tas.
    Maar mijn tas is dan ook zowat een kutkoffer, Bang dat ik iets vergeet.
    Er zit bij ons dan ook wel altijd in voor een hele dag, Heb je zeker weten alles.

Kleding dus,
    Slabbertje/spuugdoekje
    luiers
    doekjes
    fles
    melkpoeder
    flesje water
    speentje

En nu dat ze ouder is wordt die tas alleen maar voller met groente hap, fruithap, flesje met drinken, wat speelgoed.. tjaa... Haha

4. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Een dekentje of lakentje dat ze gewend is, als ze lekker wil slapen. Heeft ze haar vertrouwde geuren rond haar.
    En dan het gebruikelijke...luiers, doekjes, poepzalf, slabbetjes, flesjes, voeding, zoals je al zei. reservekleertjes, zeker extra voeding...je weet nooit wat er gebeurd. Denk maar aan een file, slecht weer,... Zo dacht ik toch altijd.

5. lindarobin

lindarobin Actief lid

Jan 19, 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    ja de kinderwagenbak is ook heel erg handig :D
    en mezelf natuurlijk ook:p
    bedankt voor jullie reacties.
    dan zal ik even een extra setje kleding dr omslagdoek speentje en spuugdoekjes in de tas doen. als we dan weg gaan heb ik dat in ieder geval bij me(extra voeding heb ik haha geef borst voeding in een flesje)

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan is de extra voeding gedekt indd. haha..

hier altijd 2 setjes kleding mee, ik had 2 spugers/poepers. en bij allebei de oma's ook altijd 2 setjes.. vaak had ik dat ook nodig ook. hihi.

hier de hele dag weg was dus 1 set in tas, 3 setjes mee in plastic tasje.. hihi maar dat is redelijk extreem hoor ..

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat voor een koffer..? :p

Hier neem ik altijd veel te veel mee, ik gebruik bijna nooit wat. Minstens 4 luiers, 2 pakken doekjes, voeding, fles, slaapzak, babyfoon, hydrofielluiers, spuugdoekjes, slabben, extra set kleding, zalf voor op de billen, knuffeltjes, muziekprojector,..

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    De auto vol voor en mini baby... Andersom adviseer ik de oppas (oma's) om vooral ook een extra setje kleren mee te nemen. Grote kans dat ze omdersgespuugd worden!

Share This Page