Gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sassie1981, Sep 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Hallo allemaal,
    Wij gaan voor een 3e. Heb 14 aug de laatste pil geslikt. 20 Aug de onttrekkingsbloeding. Dat heeft een paar dagen geduurd. En op 29 aug weer ongesteld. Welke datum zouden jullie aanhouden voor de cyclus? Tussen de bloedingen dagen gehad met veel cervixslijm. Word momenteel een beetje gek van mijn lichaam. Hoofdpijn, duizelig en zo moe! Bloed geprikt,maar dat zag er allemaal goed uit.
    Dan zal het wel het ontpillen zijn. Hebben jullie er ook last van?

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik zou zelf de 29e aanhouden. Als je meer rondes achter de rug hebt, dan krijg je waarschijnlijk wel een beter beeld.

En bij hormoonschommelingen kan het inderdaad zo zijn dat je last hebt van moe/duizelig etc. Dat trekt meestal vanzelf wel weg. Als je bloeduitslagen goed zijn, dan hoef je je geen zorgen te maken. Misschien wat extra vitaminepreparaten om je wat fitter te voelen.

3. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je lichaam moet even ontpillen. Ik zou voor je eerste cyclus gewoon 28 dagen aanhouden. Ik weet niet hoe het was toen je net ongesteld en nog niet aan de pil was? Dat zou je ook aan kunnen houden.
    De eerste paar maanden moet je je lichaam even leren kennen.

4. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Thanx voor de reacties. Ik hou inderdaad 29 augustus als eerste dag aan. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, dan zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Gisteren een opgezette buik en last van mijn rug. Vandaag steken rechts onder in mijn buik en liesstreek. Spannend dus...

Share This Page