Wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dreams, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Afgelopen zaterdag had ik dan de 16e week bereikt, nu ben ik wel heel erg benieuwd wanneer ik mijn beebje zal voelen..
    Het is pas mijn eerste zwangerschap dus zla nog wel een paar weekjes duren..
    Maar ik ben een beetje nieuwschierig en mijn vraag is wanneer jullie je beebje voor het eerst zijn gaan voelen?

    Dan heb ik nog een hele andere vraag. Ik was net even over de site aan het speuren en zag een topic over geboortekaartjes.
    Tot mijn verbazing kan ik hem niet meer terugvinden, maar direct na de 21 week als ik mijn echo heb gehad wil ik hiervoor gaan kijken.
    Maar hoe zijn jullie op het idee gekomen bij welke drukker je zijn moest of zijn er bepalende inspirerende sites?

    Alvast bedankt voor de moeite

    Groetjes dreams
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    bij de uitzet staan heel veel links naar geboortekaartjes

    ik voelde mn meisje voor t eerst echt duidelijk rond de 21 weken ofzo. Van te voren waren t plopjes.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Dreams, ik voelde de beeb met bijna 17 weken, dus wie weet joh! ;) Wat betreft de geboortekaartjes, dit deden wij met 34 weken ofzo (weet t niet meer p'sies) :oops: En wij gingen gewoon naar de dichtst bijzijnde. Succes verder met je zwangerschap!
     
  4. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Voelde uk hier voor het eerst met 16 weken en 1 dag. Daarna met 17 weken weer en sinds dien eigenlijk dagelijks :) :)
    En de geboortekaartjes hebben wij net besteld via internet... Had ik goede verhalen over gehoord en ze zijn een stuk goedkoper als dat ze bij ons in het dorp zijn ;)
     
  5. Niet meer actief

    hoi meid
    ik voelde bij mijn 1e met 17 weken
    en bij deze met 14 weken en vanaf 16 weken heel duidelijk en elke dag

    meid maak je niet druk het komt echt wel ;)
     
  6. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik voelde onze baby voor het eerst met 12 weken (alleen wist ik het toen nog niet!) en met 15.4 weken voelde ik het echt duidelijk. Nu voel ik het dagelijks en kan ik 's avonds al duidelijk met de baby 'spelen' ..hihi!
     
  7. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik voelde mij kindje voor het eerst met 21 weken. Heel bijzonder gevoel.
     
  8. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    ik voelde mijn kleine wel al met 16 weken inderdaad plopjes en rond de 17/18 weken voelde ik der steeds meer schopjes geven.. veel succes!
     
  9. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Die van mij was er vroeg bij 5 juni voelde ik 'm, dat is dus 5 of 6 weken geleden en ik ben nu pas 19,5 week zwanger.

    Ik voel nu ook waar hij ligt (daar is het harder dan de rest van m'n buik) Meestal ligtie ergens achterin of overdwars voorin. Jammer, want ik had het zo leuk gevonden om de kindjes in m'n klas nou eens het verschil te laten voelen (kijk hier is het zacht en hier is het hard).

    Linda
     
  10. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Hey Dreams,

    K voelde haar pas met 19 weken ..

    En wat betreft de kaartjes .. je kan zelf ook leuke kaartjes maken op www.geboortepost.nl voor een leuke betaalbare prijs.

    Groetjes
     
  11. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik heb een beetje buikpijn en voel soms ook van die plopje zo, zijn da mijn darmen dan? en doet je buik pijn als je baarmoeder groeit? tis wel hele lichte pijn hoor, ik verlies geen bloed ofzo!
     
  12. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Wow wat lief :D
    wat veel berichtjes ik ga ze ff allemaal zorgvuldig lezennn :D

    xx
     
  13. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @ Patroeschka : dat is wle snel he , nou zaterdag ben ik 17 weekjes, dus ik ben eens benieuwd :D

    ik heb ook iemand met 21 weken gelezen dat is nog wel erg lang hihi

    ik ben zo benieuwd, alleen die plopjes al lijkt me ook keileuk hoor..

    @ CreaLinda : sow jij hebt een snelle :D leuk hoor !

    DSNY : bedankt voor de site en 19 weken is er ook zo, ik ben eens benieuwd ik zal het hier wel neer zetten

    Ben er weer eens ontzettend veel mee bezig deze week :oops: kan ook echt niet meer op de echo wachten

    Groetjess
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de kleine nog niet gevoeld, maar met 12 weken en 3 dagen heb ik een echo gehad en mijn placenta blijkt aan mijn buikkant te liggen, dus ik verwacht eigenlijk niet eerder dan met 20 weken iets te voelen, al heb ik ook al gelezen dat sommigen het dan ook al wel met 17 weken voelen. We zullen wel zien. Ik vind het wel fijn dat ik weet dat ik waarschijnlijk later pas iets zal gaan voelen.

    Ik ben voor kaartjes aan het kijken op www.geboortekaartjes.nl, daar staan er best veel.

    Liefs,
    Snoopy
     
  15. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Snoopy : thanks voor de site en ik wou het net hier neerzetten. Bij de echo werd me ook verteld dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus ik zla ook nog wel even moeten wachten.
    Mja geduld is sowieso een belangrijke zaak deze tijd hihi
    iedereen succes met de zwangerschap verder en dat je je beebje maar vaak mag voelen

    Groetjes en liefs dreams
     
  16. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben ook zwanger van de eerste en volgens mij voelde ik hem al met 16 weken. Geen schopjes en ook geen vlindertjes, maar als ik me goed concentreerde als ik 's avonds op bed lag, dan leek het soms wel een waterbed in mijn buik. Dan voelde ik wat golven. Volgens mij de beeb. Nu voel ik hem overduidelijk. Kan soms erg druk zijn, wel raar gevoel hoor...
     
  17. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Raar gevoel ? Hihi nou ik ben echt benieuwd. Best snel ja 16 weken. Vraag me nu wel af hoe het voelt. Wel erg verschillend. Denk eigenlijk dat ik het pas later voel.
     

Deel Deze Pagina