word er gek van

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ankie25, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

Sep 30, 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ik ben in sept 2013 gestopt met de pil. Heb 13 jaar de diane35 geslikt. Het duurde 59 dagen voordat ik "eindelijk" mijn eerste menstruatie had. Nog nooit zo blij geweest dat alles het nog deed ;)
    Mijn cylcus is nog steeds lang en onregelmatig. 47, 39, 35 en zit vandaag op dag 41. Heb al sinds donderdag het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb van die ongi krampen. Normaal veeg ik dan ook wel wat viezigheid af maar dat doe ik nu niet. Dus gister een test gedaan. Negatief. Heb afgelopen maand heel veel ovutesten gedaan maar als ik nu terug tel ben ik net voor de eisprong gestopt omdat ik dacht dat mijn menstruatie eerder zou komen.
    Ik wil er eigenlijk helemaal niet teveel mee bezig zijn maar word echt een beetje gek van mijn lichaam. Heb ik wel een eisprong? Waarom is mijn cyclus zo onregelmatig en lang? Zit te twijfelen om naar de dokter te gaan maar doet hij al wat? is toch vaak pas als je een jaar bezig bent?

Wie heeft hier ook ervaring mee?

Liefs A

2. Ankie25

Ankie25 Actief lid

Sep 30, 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh ik zie dat ik hem verkeerd heb geplaatst

Share This Page