Dames, Wie o wie is er bekend met deze test? Is deze betrouwbaar, en kan deze echt 6 dagen van te voren al positief aangeven?
6 Dagen ervoor zou betekenen bij een LF van 14 op 8dpo... nou dan is het meestal nog niet eens ingenesteld... ik zou gewoon tot NOD wachten
Ja dit is de 'nieuwe' Predictor early bekend in andere landen als first response. Op de verpakking staat 1 dag overtijd als 0 dus nod -1, 6 dagen eerder bedoelen ze 9 dpo mee. Bij mij reageerde hij het beste van de 3 testen die ik heb gedaan op 9 dpo de andere waren Kv2v5 en 123 testen. In 20 seconde streepje zichtbaar
Dit is de nieuwe predictor. Ik heb hier nog geen valse testen van gezien. Ze zijn iig veel duidelijker en gevoeliger dan de kv 2v5
Ze schijnen wel goed te zijn. Maar het is dus niet 6 dagen voor nod, maar 6 dagen voor de eerste dag van de gemiste menstruatie, dus eigenlijk 5 dagen voor nod. Staat wat onduidelijk op de verpakking vind ik.
Ik ben er tevreden over! Waar op 12dpo de kv2v5 een heeeeuuulll licht streepje gaf was de predictor gelijk heel snel heel duidelijk. kan m zeker aanraden.
Het is heel simpel... De innesteling kan op zn vroegst starten op 6dpo, dat heeft met de stadia van het embryo te maken. Google maar eens op blastocyst bijvoorbeeld. De innesteling vindt in principe plaats tussen 6dpo en 10dpo. Vanaf 12dpo testen de meeste dames zichtbaar positief. In heel veel gevallen loopt de innesteling helaas fout. Moet jij maar bepalen of het zin heeft (en of jij zin hebt) om zo ver voor NOD te gaan testen.
Dit, maar ik heb er geen ervaring mee. Heb er wel wat moeite mee dat je steeds eerder kan testen, omdat er nog zo veel mis kan gaan direct na de innesteling. En mensen noemen het dan een miskraam. Maar eigenlijk was je nog niet zwanger, en is er alleen een bevruchting geweest.
Ik had 18-7 mijn nod en heb 19-7 zo'n early predictor test gedaan omdat ik die nog had liggen maar deze was negatief.. heb al vanaf 13-7 soort menstuatie krampen en tot de dag van nu nog steeds niet ongesteld. Ik weet niet zeker of ze (de early testen) goed zijn. Ligt per persoon anders qua hoeveelheid hormoon. Ik mag nog even lekker in onzekerheid blijven
Ik raad echt af om zo vroeg van te voren te testen. Ik heb dat ook gedaan en veel met mij. En dan zie je een positieve test ben je mega blij helemaal van de kaart om op je NOD gewoon ongesteld te worden. Zeer pijnlijk!
ik heb ze nog niet gebruikt , maar ik vind ze hele mooie streepjes geven ik heb de test voor het eerst gezien bij mamalap en zij had een mooi resultaat.
Heel erg mee eens! Is gewoon commercie want een positieve test zo vroeg zegt in de meeste gevallen niets. Maarja, het verkoopt als een tierelier natuurlijk.....
Thanks voor alle berichtjes. Ik heb m wel in huis samen met k2v5. Maar wil hem op nod doen als ik nie ongesteld wordt.. Dan moet ie namelijk wel knallen als ik zwanger ben, toch? Vandaar! Ik krijg namelijk de kriebels van die tuur streepjes! 🙈 ben daar niet goed in! 😳