Wanneer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandramarije, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Hallo dames,

Ik heb een vraag!
    19 november ben ik met mijn pil gestopt.. Ben hierna 2 keer hevig ongesteld geweest.. Met flinke krampen enzo.
    Tussendoor geklust.
    Nu had ik afgelopen maandag licht oud bloedverlies (2 dagen) toen 1 dag helder/donker rood flink en toen weer 1 dag roze bruin bloed weer weinig. (Gisteren dus laatste dan van 4 in totaal)
    Geen krampen gehad.. Wel wat kwaaltjes.. Nu dacht ik dat dit misschien een innestelin kon zijn.
    Vanaf wanneer zou ik nu kunnen gaan testen??

Hoop dat jullie een beetje wijs worden van mijn verhaal!

Groetjes Sandra

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Wanneer was je laatste menstruatie en is deze regelmatig ? Hoelang is je cyclus en weet je wanneer je eisprong was?

3. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik was na het stoppen 7 dagen ongesteld en daarna 8 dagen niet.. Eisprong weet ik niet zo goed.. Maar ik had wel altijd heftige krampen en nu geen kramp.. Tijden mijn menstruaties bloedde ik ook altijd heel heftig.. Nu 2 dagen alleen bij afvegen oud of licht roze en maar 1 dag wat meer.. En veel minder dan bij een menstrautie.. Bij een menstruatie ben ik altijd de volle 7 dagen aan het bloeden

4. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Laatste menstruatie was 24 dec

5. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Laatste menstruatie was 24 dec

6. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Is er iemand die een beetje weet wanneer ik zou kunnen gaan testen?

7. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Sorry maar denk eerder dat je nog aan het ontpillen bent kan een tijdje duren voor je cyclus weer een normaal ritme heeft maar als je uit zou gaan van je laatste menstruatie en een gem van 28 dagen zou aanhouden dan zou je 21 jan kunnen testen heel veel s6

8. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Ik heb ook een tijdje (11 jaar) aan de pil gezeten. Toen ik stopte met de pil heb ik tussentijdse bloedingen gehad en zwangerschapssymptomen. Wanneer je dan moet testen weet ik ook niet. Maar ik weet wel dat het even kan duren voordat de cyclus weer op gang is.

9. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Bij mijn eerste kindje was ik na lang pil gebruik namelijk ook na 1,5 maand al zwanger.. Vandaar.. Weet dat mijn lijf me voor de gek kan houden hoor, maar weet ook dat het dus wel kan

Deel Deze Pagina