Toch maar eens vragen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lilya, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilya

Lilya Fanatiek lid

Jul 13, 2007
    1,135
    0
    0
    Ik had dinsdag echo, was toen 16 weken en 3 dagen, maar volgens de meting van onze uk maar 15 weken en 1 dag. De gyn zei daar niets op en het eerste moment maakte ik me geen zorgen maar ik begin me toch meer en meer vragen te stellen of het normaal is? Is dat omdat het meten moeilijk was (uk lag niet stil) of moet het nog een groeispurt krijgen? Ik kan toch moeilijk 10 dagen minder ver zijn?

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb vorige week ook te horen gekregen van de vk dat onze baby een week achter liep kwa groei maar dat was niet erg.

3. pollywol

pollywol Actief lid

Aug 14, 2007
    264
    0
    0
    Volgens mij is alles wat binnen 1,5 week valt (10 dagen) normaal. Een meting die een millimeter verschilt, verschilt, zeker op jouw termijn, al een week! Ik heb bij alle echo's (10, 20, 26 en 32 weken) een week voorgelopen. Geen probleem, gewoon normaal.

4. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    hier was het de ene echo te groot en de andere echo weer goed, mijn VK vertelde me van de week dat ze het pas goed kunnen voelen als ze je buik betasten.
    Ik zou me geen zorgen maken hoor, het groeit vanzelf nog meer dangenoeg
    succes

5. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ze gaan uit van de uitgerekende datum..
    De kleine kan dus de ene week minder hard
    groeien dan de andere keer!
    de metingen zijn variabel..
    Maak je dus zeker niet druk,er kan nog zoveel veranderen!

Groetjes,Alida

6. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Onze kleine was eerst ook zo'n week te klein en ligt nu weer een week voor op schema. Dus volgens mij zegt het idd niks.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Er zit ook wel verschil in meten en meten.
    Vanmorgen tijdens de 45 minuten die onze echo duurde, was ik de ene keer 19.3 weken en twee minuten later 20,1 week. 8)
    Ze hoeven er maar een millimetertje naast te zitten, en dan heb je dit soort verschuivingen van dagen al.

8. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons gaf de echo een uitgerekende datum van 6 dagen eerder aan. Maar het is aan de verloskundige wat ze met de echo-gegevens doet. Bij mij is toen wel de "officiele` uitgerekende datum gewijzigd. En nu bij de tweede echo klopte de maten van het kindje precies met de groeilijn van de `nieuwe´ datum.
    Maar goed, je verlos beslist dus uiteindelijk.

9. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Volgens de 20 weken echo zou ik 4 dagen later bevallen dan dat ik zelf uitgerekend had maar ik gok er zelf ook meer op dan de kleine misschien zelfs al eind januari komt ipv 5 febuari als ik niet overtijd ga.. Had meteen ook zoiets van: oh loopt mijn kindje achter dan? Maar het kan nog al verschillen per meting schijnbaar ;)

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

Jul 13, 2007
    1,135
    0
    0
    Ik ben er wel redelijk gerust in. Ik heb zo'n gynae die zich geen zorgen lijkt te maken. Meer dan het hoognodige zegt ze niet, dus ik ga er van uit als ze niets zegt dat het ook allemaal wel goed is. We merken wel bij de volgende echo of er iets is dan....

Share This Page