Ik heb al ruim een week vreselijke pijn in mijn borsten. Het voelt of het heel beurs en blauw is, terwijl dit niet zo oogt. Ik draag een goede stevige sportbh die ik via de bandjes ook wat kan liften als betere ondersteuning. Maar dit heeft geen effect. Ik zit er over te denken om een goede zwangerschapsbh te kopen, maar wat nu als mijn borsten explosief gaan groeien??? Moet ik dan weer een nieuwe kopen. En ze zijn niet super goedkoop heb ik gezien. Wat kunnen jullie mij als advies geven??
ik heb met mijn eerste zwangerschap ook een zw.sch.bh gekocht en die was heel fijn, heb ik tot het eind gedragen, groeide mee. ik ben toen van een b naar e gegaan, het is wel een behoud voor je borsten en geeft goed steun, ik kon geen beugelbh's meer dragen en dat scheen toen ook niet zo goed te zijn zeiden ze daar (misschien een verkooppraatje hoor, maar het zat wel een stuk fijner) succes meid
Dat van die beugelbh had ik ook gehoord. Maar die draag ik toch niet, want dat zit bij mij voor geen meter. Mijn borsten staan daar te ver voor uit elkaar. Ik ga woensdag toch maar eens even kijken voor een andere bh, want dit is niks