Lieve mensen Hier een onzeker iemand Hoop dat jullie er ervaring mee hebben Wij zijn al 1.1/2 jaar bezig en ik mk veder Ik was zondag 3 dagen overtijd super blij ik heb getest en hij was positief! Nou dacht ik vanavond ik doe een test die aan geeft Hoe ver ik ben en nu was hij negatief! !!!! Heb wel 11/2 liter water gedronken zou dat het kunnen zijn!!! Ik was zo happy en dat was met 5 min helemaal weg Ik hoop dat iemand dit herkend Veel liefs
Als de testen van een ander soort/merk zijn geweest kan dat heel goed. De ene test heeft meer hcg nodig dan de andere. Ook kan het drinken van water inderdaad invloed hebben gehad, hoe minder geconcentreerd je urine hoe minder duidelijk de uitslag is. Ik zou als ik jou was met ochtend urine nogmaals testen met dezelfde soort test als degene die positief was.
Net ervoor die 1,5 l water gedronken? Dan kan het wel. Anders zou hij wel 1-2 hebben moeten aangeven met 6 dagen overtijd. Morgenochtend zeker nog een testje met geconcentreerde urine doen, zal voor je duimen!!!!
Even morgenochtend met je eerste urine opnieuw testen als jij een test heb gebruikt die veel hcg nodig heeft en je hebt net ook veel water gebruikt dan kan je een negatieve uitslag hebben.