Hallo, Ik ben nu 36 weken zwanger en lees veel over frambozeblad thee nu wil ik weten wie dit ook wel eens heeft gedronken rond einde zwangerschap en of dit echt werkt? ik heb het gekocht vandaag maar wilde graag mensen horen die dit ook wel eens hebben gedronken rond einde zwangerschap en of het werkte? nu begreep ik dat de thee bedoeld is of de boel van binnen zachter zou maken maar werkte het ook bij iemand waar door de bevalling op gang is gekomen? graag hoor ik hier meer over iedereen vast bedankt voor de reaktie,s! groetjes van mij
Ja ik het gedronken vanaf de 38 weken, heb gelopen tot 40.3 dus het heeft niets opgewekt of wat dan ook, maar het schijnt ook goed te zijn tegen bloedverlies, dus dat je niet heel veel bloed verliest tijdens de bevalling en dat was bij wel zo, ongeveer maar 200 ml.. Ik heb zelf bloedarmoede gehad vroeger en ik had altijd al meer last tijdens mij menstruaties qua slap voelen en flauw vallen dus ik het ook vooral daarom gedronken en niet voor het opwekken, al was ik er wel klaar mee aan het eind
Ik heb het bij m'n eerste zwangerschap ook gedronken vanaf 37 wkn. Ben met 40 wkn precies bevallen. Het zou volgens mij meer helpen tegen bloedverlies. Dat heb ik idd ook niet veel gehad.
Ik heb het ook gedronken maar het heeft niet geholpen, dochter kwam met bijna 42 weken Bloedverlies was normaal geloof ik.
Ook gebruikt maar bevallen met 42+ en ingeleid want alles zat nog potdicht! Dus als je mij vraagt fabeltje hahaha
heb er ook veel positieve verhalen over gelezen en ben ook van plan tegen die tijd het te gaan drinken baat t niet dan schaad t niet
Of het daadwerkelijk geholpen heeft kan ik natuurlijk niet bewijzen. Heb het 3 a 4 dagen gedronken, hierna beviel ik met 37+5