Zo, vandaag was mijn laatste werkdag. Wie heeft er tips over wat ik allemaal kan doen, zolang de baby er nog niet is?
Eerst lekker een paar dagen uitrusten! (Ook al denk je dat dat nog niet nodig is, toch zul je na een paar dagen merken dat je daar toch aan toe was!Doen hoor!) Kleertjes wassen en strijken, de laatste dingen inrichten en kopen, genieten, relaxen, je laten verwennen, boodschapjes doen, zwemmen, fietsen, wandelen, thee drinken met vriendinnen, lekker eten, boeken lezen (word lid van de bieb) enz enz enz. heb je daar wat aan? groetjes Noor
Gefeliciteerd met je verlof. Zelf vond ik dat ik snel klaar was met de dingen die ik nog in huis wou doen. Ik had er ook minder zin in dan aanvankelijk gedacht. Geboortekaartjes schrijven, foto's sorteren, mijn eigen baby foto's zoeken (kan ik straks vergelijken), de grote schoonmaak. Ik probeer met name van mijn vrijheid en mijn mannetje te genieten. Hoewel er straks vast een mooie tijd komt is het ook een drukke en meer geplande tijd. Zolang ik mij goed voel pakken we dus nu regelmatig een terrasje, gaan lopen langs zee etc. Genietse en goede laatste weken.
Heerlijk, nu kan je je echt gaan voorbereiden ! Kleertjes wassen, de babykamer nalopen of alles aanwezig is en vooral genieten en nog eens genieten !
Dat zijn een hoop tips . Van dat strijken werd gezegd, dat dat niet per se hoeft (heb al opgezwollen voeten, dus te lang staan kan ik niet en zittend vind ik altijd zo'n gedoe). De eerste week zal ik wel genoeg te doen hebben, maar daarna... Vandaag zeiden ze op mijn werk: woensdag hang je al aan de telefoon of je toch niet terug mag komen...hahaha... dacht het niet! Bedankt allemaal!
Wel lekker hoor dat je nu met verlof bent. Lekker nog even samen genieten voordat de kleine er eenmaal is. Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Zit nu nog wel in de ZW, maar vanaf volgende week begint mn verlof. De kleertjes zijn al gewassen en gestreken. De vluchtkoffer en babytas zijn bijna helemaal ingepakt, moet nog een paar kleine dingen halen. De babykamer is eigenlijk klaar. Alleen het geboortekaartje moet nog en dat wil ik eigenlijk dit weekend gaan doen. Het enige wat ik eigenlijk nog kan doen is rust houden en lekker dingen voor mezelf gaan doen. Het is alleen moeilijker dan ik had gedacht. ik denk dat het belangrijkste nu is dat je echt even tijd voor jezelf neemt, straks als de kleine er is denk ik dat je daar niet de tijd voor wil of kan nemen. Dus geniet ze! Liefs, Duveldraakje
Ik heb vandaag ook mijn (voorlopig) laatste werkdag gehad! Wat een heerlijk gevoel dat ik geen werkverplichtingen meer heb! Mijn dochter zie ik niet echt als verplichting maar ze zal mij natuurlijk wel bezig houden! Maar ik ben blij dat ik EINDELIJK verlof heb! Én ik ben trots dat ik het heb volgehouden (werken) tot vandaag!
Ik heb ook vandaag mijn laatste werkdag!HEERLIK!Gisteren was ik een dag vrij en verveelde me al een beetje, dacht o help..Merk dat ik nog niet echt die nesteldrang heb waar iedereen het over heeft!Kleertjes en kamertje zijn wel klaar maar er ligt al een week een bult baby lakens, kleertjes ed om te strijken, heb er gewoon geen zin in...erg hè? Laten we hopen dat de nesteldrang snel toeslaat! Dit eerste weekend verlof ga ik twee keer uit eten, een keer met vriendinnen en een keer met mijn vriend. Ook gaan we nog een keer winkelen in een grote stad en lekker naar de bioscoop. Nu hebben we nog tijd met z'n tweetjes en gaat lichamelijk alles goed..dus dat zijn misschien ook tips:tijd voor jezelf en je man!
Ook gefeliciteerd! Jij hebt dus ook tot de 36 weken doorgewerkt. Ik heb ook geen last van nesteldrang, wel last van opgezwollen voeten en handen....zucht, dus dat strijken zal ook op zich moeten wachten. Mijn man werkt, dus we hebben de avonden en het wekend voor elkaar. Hij is wel blij, staat eindelijk het eten op tijd klaar