Voor vrouwen die ongesteld werden maar toch zwanger waren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tasjaaa, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hallo, ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die ongesteld werden op hun nod maar tog zwanger bleken..

Ik zit even een in rot situatie, aangezien ik deze maand alleen maar licht positief heb getest.. met sensitest en matcare.. zo raar echt duidelijk streepjes te zien en gewoon ROZE! ze waren moeilijk te zien maar ze stonden er tog duidelijk !

nou ben ik tog ongesteld geworden.. op me nod..

ik hoop stiekem tog dat ik zwanger ben, maar ik weet eigelijk wel zeker dat het vast niks zal zijn..

maar tog steekjes in me buik en de krampjes zijn anders dan normaal met me ongesteldheid... en ik kreeg voor het eerst voor me ongesteldheid bruine afscheiding :S heel raar..

Hoor graag jullie reacties !

Liefs

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hoi hoi

ik heb bij me 2 zoontjes beide een menstruatie gehad
    bij de 1 een mand gewone ongie bij de andere zelfs 3maanden
    ik ondekte die zwangerschap ook pas na 4,5 maand

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    een positieve test NA je NOD zegt eigenlijk wat pas of je echt zwanger bent ja of nee, ik had een duidelijke streep voor en NA mijn nod maar had een lichte ongesteldheid 3 keer toe.. (bij de eerste dan)

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai,
    Ik had op een vrijdag positief getest en op zaterdag kreeg ik menstruatie krampen en verloor bloed net zoals bij mijn menstruatie. Ik dacht een miskraam gehad te hebben maar er was niks aan de hand:D
    Ik kan dus ook wel zeggen dat ik nog 1 keer ongesteld ben geweest.
    Als ik die dag van tevoren niet had getest was ik er pas een maand later achter gekomen;)
    Liefs

5. Niet meer actief

Er is op al die testen 1 heel licht streepje te zien.
    Op de laatste foto de onderste test.
    De rest is allemaal negatief.
    Maar ook op die foto lijkt het wel of je de testen tegen het licht in houdt.
    Bij die testen zie je altijd streepjes als je ze tegen het licht inhoudt. Dat is het doorschijnen van de plek waar het streepje zou moeten staan.
    Maar als je echt ongesteld bent geworden ga ik twijfelen of die ene op de 1e foto niet ook negatief was.

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ben je echt ongesteld, of heb je bruinverlies? Bruinverlies telt namelijk niet als ongesteldheid zeggen ze.

Ik heb 2 dagen bruinverlies en het nu nog maar heel minimaal. 4 dagen geleden testte ik ook zéér licht positief. 2 dagen geleden testte ik negatief.... dus ik weet het van mezelf ook even niet meer.

Ik heb me voorgenomen om voorlopig niet meer te testen. Maar of ik dat lang volhoud? hahaha!

Ik hoop dat je binnenkort positief mag testen! Succes!

Liefs Cynthia

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zou je ongi niet lichter moeten zijn? ik zou nog een paar daagjes doortesten, maar als je zwanger bent zouden de streepjes toch wel donkerder moeten worden en echt positief, en dat zijn jouw testjes gewoon nog niet. succes!

8. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    koop een clearblue digitaal en over een paar daagjes testen, dan is het zeker zwanger of niet zwanger.

Succes

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja ik ben ook fan van de Clearblue Digitaal. Geen twijfels over wel of geen streepjes zien. Gewoon Zwanger of Niet Zwanger! Wel zo duidelijk. Anders kun je jezelf zo gek maken met twijfelen. Succes!

10. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    ook ik had de dag voor NOD getest en een dik kruis van Clear Blue de dag van mijn NOd werd ik toch echt ongesteld. Het was bij mij een vroegtijdige miskraam en heb er verder weinig van gemerkt. Maand later bleek ik weer echt zwanger te zijn en ben nu 12 weken. Dus ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent.

11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hallo allemaal !

Bedankt voor jullie reacties ..
    Ja mijn ongesteldheid is anders dan normaal.. want ik heb nog nooit voor dat ik ongesteld word bruinverlies gehad/ bruine afscheiding ..
    En me ongesteldheid is meer bruin met klodders dan vloeiend rood.. alleen bij afvegen is het bloed..

Maar goed, neem aan gewoon ongesteld!

Wat de streepjes op mijn testen betreft is er zeker geen spraken van indrooglijntje of een voorgedrukt streepje ik heb klantenservice enzo allemaal er over geinformeert en ook vk... die zegt roze is gewoon zwanger ! met mijn matcare testen heb ik allebij 2e streep! ook zonder in het licht te houden gewoon te zien.. en ze zijn echt roze ! als je een indroog lijntje hebt komt het ivm vuil in je urine en dan word het streepje grijs achtig.. maar roze is alleen als je het hcg hormoon bevat, dus of ik heb een vmk of ik ben mischien tog zwanger.. ik ben nog wachtende op mijn clearblue digitaal testjes die komen 1 van deze dagen binnen !

Mijn vraag is nog.. kan je ook tijdens je ongesteldheid testen , of moet ik wachten tot me ongesteldheid over is

Liefs

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb net toevallig ook de digitale van CB gehaald. Sneller dan bestellen hè?

Of je kunt testen tijdens een menstruatie weet ik niet. Heb je misschien nog een gewone test over? Dan kun je die eerst proberen misschien?

Succes! Groetjes Cynthia

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Je kan niet ongesteld zijn als je zwanger bent, je kan wel een bloeding hebben :p

14. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    tja lastig idd!

ik vind het alleen wel een beetje raar dat mocht je toch zwanger zijn jou testen niet donkerder worden aangezien er een paar testen zijn van 20 dec..

maargoed de digitale zal je in ieder geval zeker duidelijkheid moeten geven!
    succes!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ze zouden inderdaad donkerder moeten worden.. ik zou over paar dagen weer even testen! een vmk is ook een mogelijkheid

16. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

Ja maar omdat in mijn geval die bloeding fijn in week 4, 8 (en hopelijk niet 12) valt, spreek je als leek toch al gauw van dat je nog ongesteld geweest bent tijdens je zwangerschap, gewoon omdat je die maandelijks terugkerende bloeding zo benoemt.

Daarnaast zijn mijn testen ook niet donkerder geworden dan die fijne vage streepjes, gewoon omdat mijn lichaam heel gevoelig is voor hormoonschommelingen en er dus minder hormonen nodig zijn voor een gezonde zwangerschap dan voor een vette posi test. En ja, dat weet ik zeker, dat was de volgende keer ook zo... en afgezien van dat hij bovenmatig intelligent is, mankeert het joch niets.

Tasja, wat die bloeding betreft, dat klinkt als de bloedingen die ik ook had en ik ben wel degelijk zwanger. Als ik jou was zou ik contact opnemen met een verloskundige en haar dit probleem voorleggen. Dat kan evt. hier via de site, maar als je wat meer prive een antwoord wilt hebben, zou je ook even kunnen bellen met een vk bij jou in de buurt!

Succes en ik duim voor je meid!

17. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hallo Klasien: Dankjewel voor je antwoord, dat geeft me weer een beetje hoop!

Ik voel me zo ie zo enorm zwanger.. aangezien ik zoveel aan me buikje voel.. ik weet het ik moet niet positief denken.. aangezien het waarschijnlijk tog niks is maar tog voelt het gewoon niet goed!

Ik had vanmorgen ook een steek rechts van me buik die de hele tijd aanhield.. ook als ik erop drukte.. ook weer zo raar.. bij dat soort kleine dingetjes ga je tog weer denken..

Maarja ik wacht op me clearblue digi test.. als ie negatief aangeeft maak ik alsnog een afspraak met de vk om over me verwarring heen te komen aangezien die hele vage testjes van deze maand

18. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik had laatst ook een teste gedaan omdat ik 2 dagen over tijd was en heb een test gedaan en zag heel lichtjes dat rose treep maar toch zei dat ding dat niet zwanger was .
    Maar dag later werdt ik ongesteld en ben weer aan de pil gaan na een week stop en werd er beroerd van week lang ben naar de huisarts gegaan en ik dacht dat het aan de pil lag want ik een heb een andere soort gekregen dan ik normaal ben geweent volgends mijn huisarts kon het niet aan de pil liggen dat ik niet lekker voelde zou ik dan toch zwanger wezen .

Ik droom de laatste tijd ineens veel over dat ik ging bevallen van een dochtertje

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    er zijn genoeg mensen die pas positief testen bij 6 weken of nog later,...dus je lichte streepjes zouden als je zwanger bent nog donkerder kunnen worden.

mijn moeder heeft 3 maanden gewoon haar menstruatie gehad en kwam er met 4 maanden pas achter dat ze zwanger was.

.....alles kan !

veel succes !

20. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    naja alles kan ! maar zoms moet je niet te veel hopen heb ik bij me zelf gemerkt ! maar tog doe je het..

Uhm als je zeker wilt weten dat je niet zwanger bent ! zal ik een echo laten doen.. ofzo

wat die dromen betreft heeft iedereen denk ik wel die graag zwanger wilt worden..

Maarja ik hoop het voor je meiss dat het tog wat is !

liefs

Deel Deze Pagina