Wanner kan er een innesteling plaats vinden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik bedoel dus eigenlijk...vanaf de hoeveelste dag na je ei?

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmmm...dit vond ik net....

De werkelijke innesteling van een embryo vindt plaats in ongeveer 24 uur tussen de 19e en 24e cyclusdag, gerekend vanaf de eerste dag van de menstruatie. Tijdens een spontane cyclus van 28 dagen, gerekend vanaf de eerste dag van de menstruatie tot de eerste dag van de volgende menstruatie, treedt de eisprong op de 14e cyclusdag op. Bevruchting van de eicel dient binnen 6-8 uur na de eisprong plaats te vinden. Overigens dient opgemerkt te worden dat goed zaad ongeveer 48 tot 72 uur in staat is een eicel te bevruchten. Het transport van het embryo door de eileider neemt 5 dagen in beslag. Het embryo komt op de 19e dag in de baarmoederholte aan en nestelt dus niet onmiddellijk in.

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik was ook aan het zoeken maar niet echt iets duidelijks gevonden. Maar ik dacht iets van 5-10 dgn?
    Ik zoek nog verder :)

Update:

Ik las bij de site van CB dat het ongeveer 7dgn na de bevruchting is.
    Maar het kan natuurlijk verschillen per persoon. Ik las ook iets van
    5 tot 10 dgn zoals ik hier al boven aangaf.

Gr.
    Butterfly

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    meestal tussen de 7 en 10 dgaen.. maar het gekke bij mij was afgelopen juli.....

vanaf een week na mijn ei kreeg ik steeds ongi gevoel dat hield aan tot mijn nod dag (op dag 10 een dikke temp dip) en vanaf 2 dagen voor mijn nod kreeg ik heel erg honger en was heel erg moe.. ik had bloedverlies op mijn nod dag dus ik dacht hee ik word ongi.. maar dat brak niet door.. ook ging mijn temp toen een heel stuk omhoog (16 dagen NA ei) zou dat dat een late innesteling geweest zijn? ik zal mijn temp link even in mijn handtekening zetten dan kunnen jullie zien wat ik bedoel.... de klachten dagen en tempen komen niet overeen zeg maar

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Tjee debbie, das niet niks zo een kaartje,..... ik zou denk ook helemaal de weg kwijtraken, balen dat het helaas zo is gelopen, hoop dat alles snel mag lopen naar wens *knuffel*

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Op de predictor site ( www.predictor.nl ) kun je je online biologische klok uitrekenen. Vlgs die site is de innesteldag zo'n 5 dagen na je eisprong!

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmmm...spannend... :D

Maar ja,....dit is dus weer duidelijk het 'after-egg-syndrome'.... ;)
    En dat houd ik dan weer vol tot mijn ongi er is...ahhahaa... :)
    Nee hoor, ik vroeg het me gewoon af....en voor de rest blijf ik uiterst cool.... 8-[

Deel Deze Pagina