wie kan mij antwoord geven??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nicol, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Ze zeggen dat als je bezig bent om zwanger te worden dat je er dan niet te veel mee bezig moet zijn omdat het dan niet lukt, maar is het niet zo dat je er automatisch mee bezig bent, is dit nou een fabeltje...........

    groetjes nicol
     
  2. Niet meer actief

    ik heb dit idd vaker gehoord, dat als je er te veel mee bezig bent je te gespannen bent en hierdoor moeilijker zwanger wordt. Of het een fabel is weet ik dus niet
     
  3. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    ja precies dat denk ik ook, ik ben er niet gespannen onder, ik denk er alleen de hele dag aan maar dat komt omdat dit onze eerste keer is dat we proberen zwanger te worden dus het is allemaal dan ook heel erg spannend
     
  4. Niet meer actief

    nou er zijn ook zat vrouwen die er heel veel mee bezig zijn en wel snel zwanger raken hoor.

    Maar er te veel mee bezig zijn is natuurlijk ook niet goed en daar gaat de maand ook niet sneller van.

    Maar als je er pas net voor gaat is het gewoon ook allemaal heel spannend en ook niet gek dat je er erg mee bezig bent, toch?!
     
  5. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    precies!!
     
  6. Niet meer actief

    gewoon genieten van het klussen dat is het belangrijkste.
    Succes meid
     
  7. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    zou het ook zo zijn dat je moeilijker zwanger wordt als je net gestopt bent met de pil, ben zelf 19 oktober gestopt met de pil en de 21e ongi geworden, en ik heb nu al een paar dagen last van gevoelige borsten en aders die ineenkeer heel goed zichtbaar zijn en ik ben erg emotioneel, komt dit vaker voor??????????????????
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb geen idee of je dan lang moet wachten zelf was ik alle 3 de keren binnen 1 a 2 maanden zwanger waarvan er wel 2 in een miskraam is uitgelopen de 3e keer was 1 maand na een miskraam.

    Ik denk dat het er aan ligt hoe vruchtbaar je bent en hoe lang je de pil hebt geslikt en wat voor pil
     
  9. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    pffffff, gewoon nog even geduld hebben
     
  10. Niet meer actief

    Idd gewoon alles even de tijd geven. Alles komt goed. Je begint net pas toch?
    Over 9 dagen kun je eventueel gaan testen als je niet ongi wordt.
    Meid gun het de tijd. Maak jezelf niet gek, klinkt makkelijk ik weet het ik kan ook niet wachten op die positieve test hoor. Maar geduld is een schone zaak
     
  11. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    precies, ik weet het ook wel maar het komt gewoon omdat dit allemaal de eerste keer is ik heb zelf al een test in huis liggen en idd ik begin pas net :)
     
  12. Niet meer actief

    hoe lang heb je de pil geslikt en hoe snel waren familie leden zwanger. Dat kunnen ook factoren zijn die mee spelen.

    Als alles nieuw is kan ik me heel goed voorstellen dat je niet kan wachten op je NOD.

    Maar klussen moet wel leuk blijven en alleen klussen als je er beide zin en behoefte aan hebt. Het moet geen straf worden.
     
  13. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    nou het klussen blijft altijd een leuke bezigheid (hihihi), vooral sinds ik ben gestopt met de pil, dus dat zit wel goed.
     
  14. Niet meer actief

    Gelukkig meid :) :)

    Dat is het belangrijkste van alles vind ik eigenlijk. Samen ervoor gaan omeen kindje te maken, en niet alleen klussen omdat het nu even moet omdat je eisprong eraan komt.
    Maar ja dat is mijn mening he.

    Kijk als je heel lang bezig bent en het lukt niet kan ik me voorstellen dat het wel op die manier gebeurd
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Nicol,

    hou er rekening mee dat je net bent gestopt met de pil en dat je ongi nog wel even opzich kan laten wachten.

    Die gevoelige tepels hebben veel vrouwen na het stoppen van de pil.

    Succes!
     
  16. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    ik zie het allemaal wel, iedereen verschilt misschien is dat juist wel het vervelende, want je kunt jezelf met geen enkel verhaal vergelijken, het enige wat je kunt doen is hopen dat het lukt.

    Bedankt voor de reacties
    gr nicol
     
  17. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi,
    Je hoort het wel vaak denk als het niet lukt dat er teveel spanning is en dat het ms daardoor niet lukt.
    Ik zou zeggen geniet gewoon ;)

    Faith
     
  18. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi babypaula; wat ik ff kwijt wil en niet omdat ik je wil afvallen hoor, het ontpillen kaneen factor zijn en de vruchtbaarheid alleen als je verminderd vruchtbaar ben, maar als je goed vruchtbaar bent of zelfs super (bij ons het geval we zijn getest). wil dit nog niks zeggen m.b.t. snel zwanger raken, het moet op dat moment goed gaan en dat is een heel wondertje. wij zijn bij de 1e zwangerschap 8 mnd bezig geweest, en nu zitten we in ronde 5 dussss.....

    nogmaals ik wil je niet afvallen hoor maar mits je verminderd vruchtbaar bent, zegt het vruchtbaar zijn niets over de snelheid waarmee je zwanger word.

    in ieder geval iedereen succes en we hopen er maar op hè

    gr saskia
     
  19. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    Ik wil een kort antwoord geven
    ik vind dat je gewoon moet denken het komt als het komt en tuurlijk je bent er mee bezig had ik ook maar ga jezelf niet gek maken van nu moet ik sex hebbben want nu heb ik eisprong.heb gewoon regelmatig sex de hele maand door dan komt het vanzelf goed.

    groetjes wendy
     
  20. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    nou ik ben er helemaal niet zo heel veel mee bezig en ons lukt het al 7 maanden niet, kijken wat er deze maand gebeurd..ach jaa maar we zien wel als het komt dan komt het zo niet dan wachten we we hebben tijd genoeg...
    groetjes Channie
     

Deel Deze Pagina