Wanner kan ik het beste weer testen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door denise1976, 6 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    jammer meid we wachten met je mee.
     
  2. Niet meer actief

    Ik zou nog een week wachten denk ik, tenminste dat zeg ik nu wel maar mij kennende hahahahah...:)
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihihih barbie, ik wilde net zeggen!! :D
     
  4. Niet meer actief

    Ja het is erg met mij ik weet het schaam schaam... :oops:

    Maar ik heb nog een test in de kast liggen en ik beloof hierbij plechtig "ik zal 'm niet gaan gebruiken voor mijn NOD"... :D

    (zie mijn onderschrift hihi)
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat lijkt me verstandig. hij is nu toch negatief... is zonde.
     
  6. Niet meer actief

    Dat is waar! Maar je begrijpt toch wel hoe je je dan op zo'n moment voelt......Je weet dat het neg is maar toch....zit tussen de oortjes... ;)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yesyes ik weet het.. dat is een kwestie van wennen. Ik ga dit soort dingen pas denken een paar dagen voor mijn nod. Maar de eerste keer had ik het ook hoor zo ver van te voren hihihihi.
     
  8. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    ik ga gewoon om de twee dagen testen heb nu toch zoveel testen in huis liggen dat het me niet meer uitmaakt.Vind het alleen zo raar dat hij na 8 dagen overtijd nog steeds negatief is, niet eens een klein streepje waarop ik gehoopt had.
    Voel me nu zo machteloos, en onzeker door het wachten
     
  9. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    maar denken jullie dat als ik het volgende week ga testen dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien je er bij neer leggen dat het niet raak is? Dat kan veel spanning wegnemen. Soms kan je hoofd gewoon zo bezig zijn met zwanger zijn dat het je ongi tegenhoud. Misschien klinkt het hard wat ik nu zeg, en ik bedoel het helemaal niet slecht.. maar ik raad je af om de 2 dagen te gaan testen.. telkens een negatieve test zal je gemoedstoestand niet ten goede komen.

    Heel veel sterkte..
    Natasja
     
  11. Niet meer actief

    Niet om de 2 dagen testen pfffff :confused: :confused: dat doe ik niet eens, en ik maar denken dat ik erg ben :oops: W8 gewoon een weekje en wie weet is ie wel pos. ik duim voor je!!!! :D
     
  12. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik denk dat je inderdaad helemaal gelijk heb, maar wil het nog niet onder ogen zien,is mijn eerste zwangerschap en heb echt het idee dat ik zwanger ben,voel me zo anders, ben er ook de gehele dag mee bezig.
    Zal proberen het over een week nogmaals te testen,maar durf niet te garanderen dat ik zolang geduld heb.
     
  13. Niet meer actief

    Ja je hebt gelijk ik ben ook heel erg wat dat betreft ik moet ook iedere keer testen maar deze maand heb ik mezelf nog netjes gehouden. Maar mijn NOD moet nog komen dus ik wacht dit keer maar ff... :)
     
  14. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoop voor jouw dat de eerste de beste test die je doet dat die meteen positief is,want hier wordt ik helemaal radeloos van.
     
  15. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Klink wel erg wanhopig he. Zo bedoel ik het niet .
     
  16. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik ben inmiddels op dag 46 van mijn cycluc, die normaal 28 dagen duurt. Heb al 3 testen gedaan, waren negatief. Ik heb wel verschillende symtonen, die mij laten denken dat ik zwanger ben, ik heb een week geleden wel 1x een beetje bruinig bloed gehad op een papiertje toen ik naar de wc was geweest, maar dat was het dan ook. Ik heb behoorlijk last van mijn buik (net als bandenpijn), ik ga vaak naar de wc, ben heel erg moe. Deze symptonen had ik ook toen ik van mijn zoontje zwanger was, dit is inmiddels bijna 5 jaar geleden. Nu zijn we bezig voor de tweede, maar ik weet gewoon niet wat ik voel, omdat die testen wel negatief waren, is inmiddels een week geleden dat ik het laatste getest heb, maar ik durf gewoon niet goed nog een keer te testen.

    Zou het kunnen?

    Groetjes
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Mercedes,

    Als ik jou was zou ik de dokter even bellen. Zomaar ineens zoveel overtijd met negatieve testen.. leg het hem/haar even voor.

    Succes
     
  18. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Mercedes,
    Dag 46 van je cyclus dat is wel al heel ver,als ik volgende week nog niet ongi ben of een positieve test heb,ga ik ook even naar de huisarts en dat voor jou ook wel verstandig zou zijn,zeker om van de ongerustheid af te zijn.
    Had je dit de bij je vorige zwangerschap ook ?
     
  19. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik ben al een paar keer bij de huisarts geweest de laatste keer was vorige week woensdag. Ik heb daar een zwangerschapstest gehad, negatief daarna een test om te kijken of ik urinewegeninfectie of blaasontsteking had, negatief daarna heeft ie me bloed laten prikken of het door mijn schildklier kwam, maar ook negatief. Ik heb me voor genomen, als ik nog mijn ongi niet krijg, om maandag naar de huisarts te gaan. Telkens die twijfels, omdat ik die verschijnselen voel, maar toch negatieve testen. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, kwam ik er per toeval achter met 9 weken, maar dit was dan ook niet gepland, en dus was ik er niet mee bezig. Verder heb ik dit nog nooit meegemaakt, heb pas sinds dit jaar een andere pil (yasmin), maar sinds 2 maanden ben ik gestopt, kreeg meteen mijn pil bloeding. Het gekke vind ik, dat ik die veeg had, maar niet doorgezet heeft, het bloed op het wc papier was donkerrood, maar wat betekent dit??

    groetjes
     
  20. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Mercedes,

    Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent,maar ja dat zou de HA dan wel gezegd hebben. Mijn HA adviseerde mij om 2 mnd na het stoppen met de pil te wachten met het proberen zwanger te worden.Wel heel vervelend voor dat je cyclus nu nog zo lang duurt en negatieve testen hebt.Ik wens heel veel sterkte en hou ons op de hoogte,zal ik zeker ook doen.
     

Deel Deze Pagina