Test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Soms wordt ik er niet goed van. ......... Ben er waarschijnlijk meer mee bezig dan ik dacht.

Zit nu op dag 36. Mijn langste cyclus is ook 36 dagen. Ben ik dan toch nog te vroeg. De verschijnselen rond mijn menstruatie die ik heb: lage rugpijn, chagarijnig, puisten en veel krampen in onderbuik.
    De symtonen die ik nu heb: lage rugpijn, gezwolle borsten, moe, hoofdpijn, zeurbranden, opgeblazen, hongerig misselijk gevoel. Ben emotineel, viel van het weekend op dat ik niet eens tegen een grapje kan, de tranen liepen over mijn wangen. Koude tenen, koude rillingen. Pfff ben ik nou zo gek?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ongelooflijk herkenbaar, je omschrijft mijn waar- blijft-mijn-ongi-nauw gevoel. Heb ik meestal als ik dus ietwat overtijd ben. Behalve dan dat emo gevoel, dat heb ik altijd een week na mijn ei. En dan opeens, is het weg en wordt ik ongesteld. Maar hoeft voor jou natuurlijk niet hetzelfde te zijn.

Gewoon even afwachten. Mocht je zwanger zijn, dan weet je dat gewoon iets later. Blijven lachen en vooral om jezelf lachen :)

liefs kiki

Deel Deze Pagina