wanner nou echt naar buiten dus in de tuin zitten enz.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Je kunt haar kinderstoel ook even buiten zetten en dan samen met haar aan tuintafel zitten, speeltje erbij geven enz. Buiten valt toch veel meer te zien dan binnen is mijn ervaring.
    Wij hebben heel snel een picknickkleed gekocht bij de Kruidvat en die op het gras gelegd. Deze heeft een plastic onderkant en houdt de vocht tegen. Ze vonden het heerlijk spelen vorig jaar hierop.

Of een goedkope ballenbak kopen, opblazen en dit als 'box' gebruiken. Voordat ze die 100 ballen eruit heeft gegooid is ze ook een kwartier verder :D

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zette ze eerst gewoon in de wipstoel buiten of in het campingbedje.
    Gisteren was het echt heerlijk, wij hebben de halve middag in de tuin gewerkt en gespeeld.
    Sowieso komen ze veel buiten, want we hebben een hond, dus ze gaan al van klein af aan elke dag mee wandelen, weer of geen weer.

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wij hebben grindtegels.. Au.. Maar even kijken hoe ze dat vind dan. Zon kleed hebben we wel. En een ballenbak is ook een goed idee! Maarre.. eerst een schutting oid en manlief is zooo druk...

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ah heerlijk!! Maar hier boven in NL is het zeker kouder ;) Het is steeds bewolkt.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb gisteren de deken van de voetenzak eraf gelaten en vandaag heel de voetenzak omdat ik dochter met jasje en voetenzak bijna niet meer in de maxicosi gepropt kreeg. Vanmiddag vond ze zelf dat haar muts ook niet meer nodig was. Ik heb ze regelmatig wel buiten hoor, in de wandelwagen als ik de was aan het doen ben of konijn verschonen enzo. Toen het nog kouder was met veel dekentjes en kruikje, nu gewoon met jasje en dekentje. Vanmiddag op een verjaardag zelfs buiten gezeten met meisje alleen met jasje aan en lekker op schoot of in de maxi-cosi die toen wel op een tuinbank stond ipv de koude grond. Je kan ook een goedkope 2ehands box op de kop tikken, da's ook niet zo koud als de grond.

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Juist als ze verkouden zijn is frisse lucht vaak lekker. Ik merk zowel bij mijn zoontje als bij mezelf dat ik buiten beter kan ademen dan binnen als ik verkouden ben.
    Op het kdv gaan ze in principe elke dag naar buiten, ook als het koud is. Als het regent blijven ze onder het afdakje. Wij proberen zelf ook elke dag te wandelen. Mijn zoontje vindt naar buiten heerlijk, maar hij wil liever naar de eendjes dan in de tuin.
    Vorig jaar legde ik een deken of zo buiten. Wij hadden toen ook grindtegels en dat is wel erg onaangenaam aan je handjes en knietjes. Ook heeft hij veel in een wipper buiten gezeten, maar dat was meer in het naseizoen.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Voor op de tegels mischien zo`n grasmat ? Wij hebben geen tuin maar mijn ouders hebben zo`n grasmat. Daar kan hij lekker op kruipen. En hebben ze wat meer ruimte dat een kleed.

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0

leuk!! tis jammer dat die kleine van ons zelf nog niet kan zitten

ik ging gister een rondje door de tuin heen lopen. hij wilde de takken van de pruimen boom beet pakken en in zn mond steken (net als alles natuurlijk ;)) hebben we maar even niet gedaan :p

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Schattig! Ja dat is wel jammer, maar in de echt warme dagen kan ie het misschien wel. En die van jou is nog makkelijker in de box of de wipper zoet te houden denk ik?

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    bedankt voor de vraag, zelf ook al af aan het vragen :D
    dus ook allemaal bedankt voor de antwoorden :)

Deel Deze Pagina